Již třetím rokem funguje na oficiálním webu Rally Bohemia editovatelná elektronická přihláška. Letos poprvé se mohou do soutěže hlásit i posádky s automobily v národních třídách 14-18.
Soutěžící se mohou do 44. ročníku tradiční české soutěže přihlašovat pohodlně on-line již nyní. „Novinkou je pro letošní rok vypsání Poháru Rally Bohemia pro automobily tříd 14-18, které normálně soutěží v rámci Rallysprint série. Doufáme tedy, že i některé z těchto posádek využijí možnost startu na letošní „bohemce“, zve ředitel letošního ročníku soutěže Tomáš Brzek.
Posádky, které se Rally Bohemia zúčastnily již v minulých letech, obdržely od pořadatele zvací e-mail k letošnímu ročníku. Jeho součástí jsou přihlašovací údaje, pomocí kterých se dostanou do „své“ e-přihlášky, ve které již budou mít předvyplněné své údaje z loňska. Ty pak stačí jenom zkontrolovat a případně aktualizovat. Po vyplnění a odeslání přihlášky přijde posádkám na uvedenou kontaktní e-mailovou adresu potvrzující e-mail s odkazem pro editaci či doplnění údajů a tisk přihlášky. Soutěžící si přihlášku po provedení on-line přihlášení vytiskne a při administrativní přejímce potom tento vytištěný originál odevzdá pořadateli i s podpisy soutěžícího a obou jezdců.
Ostatní posádky naleznou e-přihlášku na webu soutěže www.rallybohemia.cz v sekci Formuláře. On-line formulář obsahuje kromě standardních údajů přihlášky také možnost vyplnit následující sekce:
Údaje do technické karty – bezpečnostní výbavu jezdce a spolujezdce. Účast na shakedownu. Vozidlo pro seznamovací jízdy. Zvláštní přání v servisním parkovišti (plocha navíc, označení dalších osob a automobilů, ostatní nabízené služby).Doporučuje se využít také funkce pro přiložení oskenovaných kopií potřebných dokumentů, tj. licencí, průkazů a dokladů.
„Zdvořile žádáme všechny posádky, aby využily upřednostňovanou e-přihlášku, včetně bezpečnostní výbavy posádky a technické karty. Soutěžící už pak nebudou muset vyplňovat tyto formuláře ručně. Také se přiložením naskenovaných dokladů do elektronické přihlášky výrazně urychlí průběh administrativní přejímky,“ vyjmenovává hlavní výhody použití elektronické přihlášky Tomáš Brzek. Uzávěrka přihlášek do všech částí podniku, tedy do MČR v rally, MČR v rally historických automobilů, Rally Legend i Poháru Rally Bohemia pro automobily tříd 14-18, je 16. 6. 2017.
První automobily odstartují do 44. Rallye Bohemia ze Staroměstského náměstí v Mladé Boleslavi v sobotu 1. července ve 14:00. Do cíle se vrátí tamtéž o den později, v neděli 2. července. Posádky exhibiční Rally Legend budou v cíli již ve 14:00, nejrychlejší posádky ostrého závodního pole potom v 16:00. Mezitím však budou muset úspěšně zdolat přes 150 kilometrů rychlostních zkoušek jak na Mladoboleslavsku, tak na velmi náročných tratích v podhůří Jizerských hor.
Tradičním generálním partnerem Rally Bohemia je automobilka ŠKODA AUTO.
Rally Bohemia je na sociálních sítích k nalezení na těchto účtech:
Facebook: www.facebook.com/rallybohemia
Twitter: twitter.com/RallyBohemia
Youtube: www.youtube.com/user/RallyBohemia
Instagram: instagram.com/rallybohemia
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?