Již třetím rokem funguje na oficiálním webu Rally Bohemia editovatelná elektronická přihláška. Letos poprvé se mohou do soutěže hlásit i posádky s automobily v národních třídách 14-18.
Soutěžící se mohou do 44. ročníku tradiční české soutěže přihlašovat pohodlně on-line již nyní. „Novinkou je pro letošní rok vypsání Poháru Rally Bohemia pro automobily tříd 14-18, které normálně soutěží v rámci Rallysprint série. Doufáme tedy, že i některé z těchto posádek využijí možnost startu na letošní „bohemce“, zve ředitel letošního ročníku soutěže Tomáš Brzek.
Posádky, které se Rally Bohemia zúčastnily již v minulých letech, obdržely od pořadatele zvací e-mail k letošnímu ročníku. Jeho součástí jsou přihlašovací údaje, pomocí kterých se dostanou do „své“ e-přihlášky, ve které již budou mít předvyplněné své údaje z loňska. Ty pak stačí jenom zkontrolovat a případně aktualizovat. Po vyplnění a odeslání přihlášky přijde posádkám na uvedenou kontaktní e-mailovou adresu potvrzující e-mail s odkazem pro editaci či doplnění údajů a tisk přihlášky. Soutěžící si přihlášku po provedení on-line přihlášení vytiskne a při administrativní přejímce potom tento vytištěný originál odevzdá pořadateli i s podpisy soutěžícího a obou jezdců.
Ostatní posádky naleznou e-přihlášku na webu soutěže www.rallybohemia.cz v sekci Formuláře. On-line formulář obsahuje kromě standardních údajů přihlášky také možnost vyplnit následující sekce:
Údaje do technické karty – bezpečnostní výbavu jezdce a spolujezdce. Účast na shakedownu. Vozidlo pro seznamovací jízdy. Zvláštní přání v servisním parkovišti (plocha navíc, označení dalších osob a automobilů, ostatní nabízené služby).Doporučuje se využít také funkce pro přiložení oskenovaných kopií potřebných dokumentů, tj. licencí, průkazů a dokladů.
„Zdvořile žádáme všechny posádky, aby využily upřednostňovanou e-přihlášku, včetně bezpečnostní výbavy posádky a technické karty. Soutěžící už pak nebudou muset vyplňovat tyto formuláře ručně. Také se přiložením naskenovaných dokladů do elektronické přihlášky výrazně urychlí průběh administrativní přejímky,“ vyjmenovává hlavní výhody použití elektronické přihlášky Tomáš Brzek. Uzávěrka přihlášek do všech částí podniku, tedy do MČR v rally, MČR v rally historických automobilů, Rally Legend i Poháru Rally Bohemia pro automobily tříd 14-18, je 16. 6. 2017.
První automobily odstartují do 44. Rallye Bohemia ze Staroměstského náměstí v Mladé Boleslavi v sobotu 1. července ve 14:00. Do cíle se vrátí tamtéž o den později, v neděli 2. července. Posádky exhibiční Rally Legend budou v cíli již ve 14:00, nejrychlejší posádky ostrého závodního pole potom v 16:00. Mezitím však budou muset úspěšně zdolat přes 150 kilometrů rychlostních zkoušek jak na Mladoboleslavsku, tak na velmi náročných tratích v podhůří Jizerských hor.
Tradičním generálním partnerem Rally Bohemia je automobilka ŠKODA AUTO.
Rally Bohemia je na sociálních sítích k nalezení na těchto účtech:
Facebook: www.facebook.com/rallybohemia
Twitter: twitter.com/RallyBohemia
Youtube: www.youtube.com/user/RallyBohemia
Instagram: instagram.com/rallybohemia
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?