Pořadatelé Barum Czech Rally Zlín v minulých dnech uzavřeli dohodu o partnerské spolupráci se společností Design Trade s.r.o., která v České republice zastupuje renomovaného švýcarského výrobce hodinek Certina.
Značka Certina je na trhu hodinek známá a tradiční, její historie sahá až do roku 1888 a patří do koncernu Swatch Group, jednoho z největších výrobců hodinek na světě. Během let se Certina vyprofilovala zejména jako výrobce hodinek se zaměřením na sportovní styl i využití. Právě proto své marketingové aktivity spojuje s různými sportovními disciplínami, motosport nevyjímaje. Dlouhodobě je spojena se seriálem mistrovství světa v rally WRC, jako oficiální časomíra funguje také v okruhovém šampionátu ADAC GT Masters. Aktuálně Certina rozšiřuje své působení také směrem k Barum Czech Rally Zlín, která patří k předním soutěžím kontinentálního seriálu FIA ERC.
Na oficiálním webu soutěže www.czechrally.com tedy je aktuálně spuštěn odpočet do startu soutěže, velké hodiny Certina budou během rally umístěny také na startovní a cílové rampě v centru Zlína. Samotné hodinky Certina také budou odměnou pro tři nejlepší posádky v cíli letošního ročníku Barum Czech Rally Zlín, další hodinky pak obdrží posádka, která se v divácké aréně se svým vozem postará o nejdelší skok. Zkrátka nepřijdou ani diváci, kteří se při závěrečném ceremoniálu v neděli 27. srpna 2017 mohou v centru Zlína těšit na hostesky a soutěže o věcné ceny. Zkrátka, Certina bude vidět!
„Jsme velice rádi, že jsme mohli navázat spolupráci s takovou renomovanou značkou,“ říká ředitel Barum Czech Rally Zlín Miloslav Regner. „Certina dlouhodobě spolupracuje se seriálem WRC a v rally tedy není nováčkem, prostřednictvím Barum Czech Rally Zlín nyní navíc rozšiřuje své aktivity v České republice. Je to prémiová značka spojená s rally a je to ideální partner časomíry při soutěži, kde se rozhoduje o zlomcích vteřin. Český zástupce značky, společnost Design Trade s.r.o., navíc naší rally věnuje hodinky jako věcné ceny pro vítězné posádky. Za tuto skvělou podporu děkujeme!“
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.