Pořadatel závodu The Most RALLY #2 prodloužil termín podávání přihlášek pro posádky vozů do úterý 23. května do 23:59 hodin.
Zohlednil tak aktuální situaci týmů, které před víkendovou Rallye Český Krumlov ještě nevěděly, v jakém stavu bude po soutěži jejich technika, a zda se tedy budou moci zúčastnit mosteckého rallysprintu.
Doposud se přihlásilo více než 40 posádek, nechybějí mezi nimi Karel Trněný se spolujezdcem Christianem Doerrem na Škodě Fabii WRC, Martin Vlček s Jindřiškou Žákovou s vozem Ford Fiesta R5 či Petr Nešetřil s navigátorem Jiřím Černochem s elegantním Porsche 997 GT3. K rychlostní zkoušce v areálu autodromu poprvé přibydou také rychlostní zkoušky v členitém terénu Krušných hor. Diváci uvidí opět napínavé souboje špičkových tuzemských rallyových posádek, bonusem je bezplatný vstup do areálu autodromu. Soutěž zahrnuje čtyři rychlostní zkoušky, měří celkem 70 kilometrů. Některé se jedou dvakrát, jedna třikrát.
Součástí závodu bude v pátek 2. června odpoledne i slavnostní start závodních speciálů s autogramiádou jezdců a také sobotní celodenní doprovodný program v areálu polygonu. „Slavnostní start se uskuteční v pátek na centrálním 1. náměstí v Mostě, slavnostní cíl pak v sobotu po dojezdu posádek na polygonu. Formulář přihlášky je k dispozici na našich webových stránkách a také na specializovaných stránkách zaměřených výhradně na naši rally, které jsme zřídili pro týmy i fanoušky,“ upřesnil generální ředitel společnosti AUTODROM MOST Jiří Volovecký.
Autor: Jan Foukal - Autodrom Most PR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.