Alternativy pro diváky novinkou hustopečské rally

Rally Hustopeče (CZE)
Rally Hustopeče (CZE), foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
Tomáš Plachý 23. května 2017 09:28
Sdílej:

Dva týdny zbývají do uzávěrky AGROTEC PETRONAS Syntium rally 2017, která se uskuteční ve dnech 16. – 17. června 2017. Soutěž bude součástí šampionátů ČR a SR soudobých vozidel a MSR v rally historiků. Podle toho se dá odvodit, že se fanoušci rallysportu mohou na startu dočkat kolem dvaceti vozů specifikace R5.

Kromě startovní listiny, která se uzavře o půlnoci v úterý 6. června 2017, bude fanoušky čtvrtého podniku českého i slovenského šampionátu zajímat hlavně podoba tratí soutěže a pořadatelský přístup k divákům. Podle slov šéfa organizačního týmu Martina Rady bude mnohem vstřícnější než v minulosti.

„Kromě tradičních diváckých míst letos připravujeme ´doporučené divácké úseky´. Budou to místa, kde nebudeme organizovat parkování a značení, ale myslíme si, že jsou to atraktivní úseky, které chceme fanouškům pro sledování rally nabídnout. Samozřejmě nepočítáme s tím, že do těchto míst budou směřovat masy lidí, spíše budou určeny ´skalním fanouškům´, pro které není problémem absolvovat k zajímavému místu i nějakou tu porci metrů pěšky,“ naznačuje Martin Rada.

Tyto informace se postupně objeví na webových stránkách www.agrotecrally.cz, v diváckém manuálu, stejně jako v oficiálním programu soutěže a na facebookové stránce soutěže.

Jednou ze zásadních změn letošního harmonogramu soutěže bude úbytek absolvovaných okruhů na Starovickém testu. „Vzhledem k novému předpisu ve vztahu k počtu okruhových ´erzet´ tak pojedeme v podstatě jen jeden okruh a výjezd, proti dřívějším dvěma okruhům,“ naznačuje ředitel Rudolf Kouřil.

Mnohem zásadnější úlohu v letošním XIII. ročníku AGROTEC PETRONAS Syntium rally sehraje servisní zóna v areálu Moss logistics, na Bratislavské ulici.

„Do servisu připravujeme umístění velkoplošné obrazovky, kde se budou objevovat závěry z rychlostních zkoušek. Do natáčení zkusíme zapojit i vrtulník, abychom měli co nejatraktivnější pohled na hustopečské závodění.

Změnou bude i umístění uzavřeného parkoviště, mimo centrum, do Herbenovy ulice, abychom nerušili místní obyvatele nočním příjezdem. Bude to i blíže servisu, posádky tam budou moci dojít i pěšky. V centru Hustopečí, v Husově ulici tak zůstane pouze tradiční start a cíl,“ popisuje novinky Martin Rada.

Jak už bylo dříve zmíněno, české posádky se mohou do 6. června 2017 hlásit prostřednictvím odkazu http://entry.agrotecrally.cz/entry-form/competitor, slovenské pak na internetové stránce http://www.sams-asn.sk/prihlaska0.php?idpr=18. Slovenský web mohou pro přihlášení použít i české posádky, které se chtějí hustopečské soutěže zúčastnit s historickým vozem.

Více informací k soutěži bude dále zveřejňováno na oficiální stránce www.agrotecrally.cz, řada novinek bude dostupná i na facebookovém profilu Agrotec rally Hustopeče.

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.