Pořadatel závodu The Most RALLY #2 odmění jeho nejúspěšnější účastníky.
Pořadatel závodu The Most RALLY #2, který se jede 2. a 3. června už jako součást Rallysprint série vypsané Autoklubem ČR, odmění jeho nejúspěšnější účastníky. Původně prize money měly získat jen tři nejúspěšnější posádky v absolutním pořadí. Nově však ředitelství soutěže rozhodlo o navýšení finanční odměny na 60 tisíc korun a rozdělení této částky mezi první tři posádky v kategorii vozů s oběma poháněnými nápravami včetně GT vozů a první tři posádky v kategorii vozů s jednou poháněnou nápravou s výjimkou GT vozů.
V každé z obou kategorií si vítězná dvojice odveze prémii 15 tisíc korun, jezdci s navigátory na druhých místech 10 tisíc korun, bronzovým posádkám pak náleží 5 tisíc korun. Přihlášky do soutěže týmy najdou zde, jejich uzavírka je v neděli 21. května.
K rychlostní zkoušce v areálu autodromu poprvé přibydou také rychlostní zkoušky v členitém terénu Krušných hor. Diváci uvidí opět napínavé souboje špičkových tuzemských rallyových posádek, bonusem je bezplatný vstup do areálu autodromu. Soutěž zahrnuje čtyři rychlostní zkoušky, měří celkem 70 kilometrů. Některé se jedou dvakrát, jedna třikrát.
Součástí závodu bude v pátek 2. června odpoledne i slavnostní start závodních speciálů s autogramiádou jezdců a také sobotní celodenní doprovodný program v areálu polygonu. „Slavnostní start se uskuteční v pátek na centrálním 1. náměstí v Mostě, slavnostní cíl pak v sobotu po dojezdu posádek na polygonu. Formulář přihlášky je k dispozici na našich webových stránkách a také na specializovaných stránkách zaměřených výhradně na naši rally, které jsme zřídili pro týmy i fanoušky,“ upřesnil generální ředitel společnosti AUTODROM MOST Jiří Volovecký.
Po nultém a první ročníku rallysprintových závodů na mosteckém autodromu, jež se jely na přelomu října a listopadu, se tentokrát termín posouvá do pozdního jara. Týmy ani diváci se tak nemusejí obávat chladného počasí.
Autor: Jan Foukal - Autodrom Most PR
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.