Pořadatel závodu The Most RALLY #2 odmění jeho nejúspěšnější účastníky.
Pořadatel závodu The Most RALLY #2, který se jede 2. a 3. června už jako součást Rallysprint série vypsané Autoklubem ČR, odmění jeho nejúspěšnější účastníky. Původně prize money měly získat jen tři nejúspěšnější posádky v absolutním pořadí. Nově však ředitelství soutěže rozhodlo o navýšení finanční odměny na 60 tisíc korun a rozdělení této částky mezi první tři posádky v kategorii vozů s oběma poháněnými nápravami včetně GT vozů a první tři posádky v kategorii vozů s jednou poháněnou nápravou s výjimkou GT vozů.
V každé z obou kategorií si vítězná dvojice odveze prémii 15 tisíc korun, jezdci s navigátory na druhých místech 10 tisíc korun, bronzovým posádkám pak náleží 5 tisíc korun. Přihlášky do soutěže týmy najdou zde, jejich uzavírka je v neděli 21. května.
K rychlostní zkoušce v areálu autodromu poprvé přibydou také rychlostní zkoušky v členitém terénu Krušných hor. Diváci uvidí opět napínavé souboje špičkových tuzemských rallyových posádek, bonusem je bezplatný vstup do areálu autodromu. Soutěž zahrnuje čtyři rychlostní zkoušky, měří celkem 70 kilometrů. Některé se jedou dvakrát, jedna třikrát.
Součástí závodu bude v pátek 2. června odpoledne i slavnostní start závodních speciálů s autogramiádou jezdců a také sobotní celodenní doprovodný program v areálu polygonu. „Slavnostní start se uskuteční v pátek na centrálním 1. náměstí v Mostě, slavnostní cíl pak v sobotu po dojezdu posádek na polygonu. Formulář přihlášky je k dispozici na našich webových stránkách a také na specializovaných stránkách zaměřených výhradně na naši rally, které jsme zřídili pro týmy i fanoušky,“ upřesnil generální ředitel společnosti AUTODROM MOST Jiří Volovecký.
Po nultém a první ročníku rallysprintových závodů na mosteckém autodromu, jež se jely na přelomu října a listopadu, se tentokrát termín posouvá do pozdního jara. Týmy ani diváci se tak nemusejí obávat chladného počasí.
Autor: Jan Foukal - Autodrom Most PR
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.