Jak už bylo uvedeno v úvodní tiskové informaci AGROTEC PETRONAS Syntium rally 2017 bude součástí šampionátů ČR a SR soudobých vozidel. V případě slovenského seriálu, se budou moci soutěže zúčastnit i posádky historických automobilů v rámci MSR HA. A to je šance i pro české dvojice, které mají hustopečské tratě v oblibě, jak se na soutěž, která se uskuteční ve dnech 16. – 17. června 2017, přihlásit.
„Rally mezi vinicemi“ už v minulosti několikrát hostila české mistrovství v rally historických automobilů a řada posádek si jedinečné asfaltové úseky s příměsí šotoliny oblíbila. Letos však závod na jihu Moravy v kalendáři MČR HA chybí. Posádky s historickými vozy přesto mají možnost se tohoto závodu zúčastnit v rámci slovenského mistrovství (MSR HA). To je totiž vypsáno jako mezinárodní, v rámci dohod české a slovenské autority zde mohou startovat posádky s českou národní licencí.
„České posádky budou hradit vklad na náš účet v korunách, ale ve výši dané slovenskými řády. Přihlásit se rovněž musí na slovenských stránkách, v následujícím odkaze http://www.sams-asn.sk/prihlaska0.php?idpr=18,“ vysvětluje ředitel soutěže Rudolf Kouřil.
Částka startovného pro české posádky historických vozů, včetně pojištění a DPH, tedy bude činit 10 990,- Kč.
Všichni zájemci o start najdou všechny potřebné informace již brzy ve Zvláštních ustanoveních. České posádky se už nyní mohou hlásit ke startu na XIII. AGROTEC PETRONAS Syntium rally v Hustopečích prostřednictvím odkazu: http://entry.agrotecrally.cz/entry-form/competitor.
Více informací k soutěži bude postupně zveřejněno na oficiální stránce www.agrotecrally.cz, řada novinek bude dostupná i na facebookovém profilu Agrotec rally Hustopeče.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?