Czech Drive jde naproti rodinám s dětmi

Czech Drive
Czech Drive, foto: www.barum.rally.cz
Roman Ordelt 28. března 2017 15:32
Sdílej:

Premiérový ročník výstavy automobilů a motocyklů pod názvem CZECH DRIVE se rychle blíží. Pořadatelé z Barum Czech Rally Zlín připravili na letošní jaro pro příznivce motorismu ve Zlínském kraji a v Baťově městě žhavou novinku. Úvodní ročník výstavy automobilů a motocyklů pod názvem CZECH DRIVE se uskuteční v sobotu 29. dubna 2017 ve Zlíně. Už nyní se přihlášky vystavovatelů plní, připravuje se bohatý doprovodný program a návštěvníci se mají koncem dubna opravdu na co těšit.

Motoristický svátek proběhne v samotném centru Zlína, diváci uvidí nablýskané automobily a motocykly převážně v parku Svobody u zlínského zámku a na náměstí Míru před radnicí. „Vzhledem k tomu, že akce je koncipovaná pro širokou veřejnost s důrazem na rodiny s dětmi, součástí bude nejen výstava aut a motorek, ale rovněž rozmanitý program věnovaný dětem. Pořadatelé se snaží zpříjemnit sobotní den pro rodiny s dětmi a připravili zvýhodněné vstupné, které nabízí řadu možností a slev,“ pověděl Miloslav Regner, ředitel Czech Drive.

Vstupné od návštěvníků se vybírá pouze za výstavu v parku u zámku, který bude za tímto účelem oplocen a proběhne zde většina doprovodných akcí. Otevírací doba výstavy je stanovena od 10 do 18 hodin, pro návštěvníky budou připraveny dva vchody. Cena vstupného činí 100 korun, vstup zdarma je pro děti do 10 let v doprovodu rodičů a pro zdravotně postižené. Vstupné bude k dispozici v předprodeji prostřednictvím eshopu na webové stránce www.CzechDrive.com, kde bude možné si zakoupit vstupenky za sníženou cenu 90 Kč.

„Snížení ceny sice není velké, ale připravili jsme výhodné vstupné se slevou pro rodiny s dětmi. Celá akce je koncipována právě pro rodiny s dětmi, proto jsme připravili tzv. rodinné vstupné, které bude k dispozici k zakoupení jen na eshopu v předprodeji. Při vstupu dvou dospělých osob a dvou dětí do 15 let bude činit 200 korun,“ uvedl Miloslav Regner, ředitel Czech Drive. Na předprodej vstupného se použije osvědčený a zaběhlý eshop z Barum Rally, kde si zároveň můžete vybrat ze širokého sortimentu nabízených produktů. K dispozici jsou trička, čepice a další atraktivní zboží z Barum Czech Rally Zlín.

Bližší informace k CZECH DRIVE naleznete na oficiální internetové adrese www.czechdrive.com. Další informace a podrobnosti k výstavě přineseme v příštích týdnech prostřednictvím tiskových zpráv.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Zeekr 7x

Nový Zeekr 7X: Kladivo na soupeře Tesla model Y, Kia EV5 nebo Audi Q6 e-tron a BMW iX3?

Čínský výrobce Zeekr, vlastněný koncernem Geely, odhalil ceny a specifikace nového elektrického SUV Zeekr 7X pro Austrálii i Evropu. Prémiově laděný elektromobil, který vznikl pod taktovkou evropských vývojářů, míří přímo proti Tesle Model Y, Audi Q6 e-tron či BMW iX3. S dojezdem až 870 km, extrémně rychlým nabíjením a výbavou srovnatelnou s luxusní třídou může výrazně zamíchat kartami v segmentu.

Novinky ze světa EV
Alpine crossover A390

Alpine A390: Francouzská odpověď na elektrické SUV. Tři motory, výkon až 470 koní a dojezd přes 550 km

Francouzská značka Alpine oficiálně představila svůj první elektrický crossover. Novinka s označením A390 navazuje na loňský koncept a zaujme nejen ostře řezaným designem, ale především technikou: pod kapotou má tři elektromotory, až 470 koní a baterii s kapacitou 89 kWh. Do prodeje půjde koncem roku.

Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu. Ale je dobře, že tu je

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.