Již pátým závodem pokračoval v sobotu 11.února na Autodromu v Sosnové seriál pro převážně amatérské závodníky MOGUL Driving Cup.
Na trati se střídal převažující asfalt se sněhem a ledem. V průběhu dne bylo lehce nad nulou a tak závodníci s každým kolem zrychlovali. S nástrahami trati si nejlépe poradilo jablko, co nepadlo daleko od stromu jménem Petr Semerád (Mitsubishi). Na druhé místo se na náročné trati prosadil Vladimír Hanzl, který na třetí místo odsunul Jana Procházku (oba Ford). Dvoukolky ovládl mladý nadějný Jan Brich (Honda), který až díky poslední jízdě na druhé místo odsunul Michala Suka (Ford). Třetí byl domácí Tomáš Gomzjakov (Kart).
Kategorii 1 vyhrál Jan Brich před Filipem Strahalem (Honda Civic) a Markem Honsem (Peugeot).
V kategorii 2 zvítězil Michal Suk (Ford). Druhý byl Tomáš Křivánek před Jiřím Šénem (oba Ford).
Kategorie 3 má pořadí shodné s absolutním pořadím.
V kategorii 4 nestačil Jiří Bistiak (Škoda) na Kart Tomáše Gomzjakova. Třetí místo vybojoval Max Honig (Toyota).
V kategorii 5 byl po celý závod suverénní Ondřej Zdražil. Druhé místo vybojoval Jan Drážek (BMW) před Janem Zubatým (Citroen DS3).
Podrobné výsledky najdete na http://mdc.ms-free.net/2017/
Předposlední, šestý závod sedmidílného seriálu MOGUL Driving Cupu se jede v sobotu 4. 3. 2017.
Průběžné pořadí, Přihlášky, Propozice, Kalendář, Startovní listinu a další informace najdete na www.autodrom.cz
Stejně tak nás můžete sledovat i na facebooku Autodromu Sosnová
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?