Již pátým závodem pokračoval v sobotu 11.února na Autodromu v Sosnové seriál pro převážně amatérské závodníky MOGUL Driving Cup.
Na trati se střídal převažující asfalt se sněhem a ledem. V průběhu dne bylo lehce nad nulou a tak závodníci s každým kolem zrychlovali. S nástrahami trati si nejlépe poradilo jablko, co nepadlo daleko od stromu jménem Petr Semerád (Mitsubishi). Na druhé místo se na náročné trati prosadil Vladimír Hanzl, který na třetí místo odsunul Jana Procházku (oba Ford). Dvoukolky ovládl mladý nadějný Jan Brich (Honda), který až díky poslední jízdě na druhé místo odsunul Michala Suka (Ford). Třetí byl domácí Tomáš Gomzjakov (Kart).
Kategorii 1 vyhrál Jan Brich před Filipem Strahalem (Honda Civic) a Markem Honsem (Peugeot).
V kategorii 2 zvítězil Michal Suk (Ford). Druhý byl Tomáš Křivánek před Jiřím Šénem (oba Ford).
Kategorie 3 má pořadí shodné s absolutním pořadím.
V kategorii 4 nestačil Jiří Bistiak (Škoda) na Kart Tomáše Gomzjakova. Třetí místo vybojoval Max Honig (Toyota).
V kategorii 5 byl po celý závod suverénní Ondřej Zdražil. Druhé místo vybojoval Jan Drážek (BMW) před Janem Zubatým (Citroen DS3).
Podrobné výsledky najdete na http://mdc.ms-free.net/2017/
Předposlední, šestý závod sedmidílného seriálu MOGUL Driving Cupu se jede v sobotu 4. 3. 2017.
Průběžné pořadí, Přihlášky, Propozice, Kalendář, Startovní listinu a další informace najdete na www.autodrom.cz
Stejně tak nás můžete sledovat i na facebooku Autodromu Sosnová
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?