V Mistrovství ČR v rally se letos poprvé představí nový pohár pro vozy Peugeot 208 kategorie R2, a to pod názvem PEUGEOT TOTAL TROPHY 2017. Jeho promotérem bude Gekon Racing, hlavními partnery budou značka Peugeot v ČR a společnost Total ČR.
Peugeot Sport ČR, Total ČR a Gekon Racing spojily své zkušenosti a prostředky k vytvoření společného projektu – PEUGEOT TOTAL TROPHY 2017. Gekon Racing, oficiální distributor závodních náhradních dílů i přestavbových kitů Peugeot a zkušený organizátor poháru se sedmiletou tradicí Citroën Racing Trophy, bude zastávat roli promotéra. Peugeot a Total – z hlediska motoristického sportu nerozlučná dvojice – budou zajišťovat materiální podporu a marketingovou propagaci poháru.
PEUGEOT TOTAL TROPHY 2017 se jako nový projekt v českém motoristickém sportu představí v druhé polovině března. Zaměří se na pět soutěží v rámci MČR.
Kalendář PEUGEOT TOTAL TROPHY 2017:
24. - 26. 3. Valašská Rallye 19. - 20. 5. Rallye Český Krumlov 16. - 17. 6. Agrotec Petronas Rally Hustopeče 1. - 2. 7. Rally Bohemia Mladá Boleslav 25. - 27. 8. Barum Czech Rally Zlín
Soutěžní pohár bude otevřen klientsky oblíbeným vozům Peugeot 208 R2. Loni se v českých rallyových soutěžích fanoušci pravidelně setkávali s desítkou těchto vozů, které se staraly o napínavé souboje v rámci třídy 6. Z tohoto hlediska byla tato třída divácky velice atraktivní. Posádky s vozy Peugeot 208 R2 tvořily významnou část startovního pole na všech soutěžích loňského MČR s prvními příčkami ve třídě v podání pilotů Václava Dunovského a Filipa Mareše.
Startovné pro zájemce o pohár bude činit 1200 eur bez DPH. „V ceně startovného je zahrnut packet oblečení pro jezdce i spolujezdce, mediální prezentace účastníků, pohárové VIP zázemí, vybrané roční předplatné zdarma od Bauer media, výhodnější ceny na pneu Pirelli a další bonusové výhody našich partnerů. Samozřejmě nejdůležitějším aspektem je po zaplacení startovného možnost bojovat o lákavé finanční prémie v poháru PEUGEOT TOTAL TROPHY i možnost se přihlásit a vyjet si další finanční odměny v poháru PIRELLI“, upřesňuje promotér poháru Tomáš Pletka.
Konečné umístění, tř. 6Cílová prémie + odměny 1. místo - 1000 eur + autokosmetika Sonax 2. místo - 800 eur + olej Total 3. místo - 500 eur + reklamní předměty Peugeot 4. místo - šek na náhradní díly v hodnotě 250 eur
Hlavní cena PEUGEOT TOTAL TROPHY 2017: voucher na 5000 eur k nákupu náhradních dílů Peugeot. Odměny za umístění budou předány po každém závodě.
„PEUGEOT TOTAL TROPHY vyjadřuje ideu divize Peugeot Sport – podporovat jezdce, ale zdůrazňuje také dlouholeté spojení značek Peugeot a Total v motoristickém sportu. Těší mě, že se nám tento projekt podařilo spustit, protože kromě posádek by měl podporovat také image naší značky a prodej vozu Peugeot 208 R2 a dalších závodních produktů. Věříme, že pohár bude obohacením české rallyové scény a že přiláká k naší značce další posádky. Osobně se těším na nadcházející rallyovou sezónu, protože už teď to vypadá, že konkurence ve třídě 6 bude velice zajímavá“, komentuje nový soutěžní pohár Marco Venturini, ředitel značky Peugeot v ČR.
"Podobně jako Peugeot také Total hraje ve světě motorsportu integrální roli a společně sdílí nadšení a vášeň pro závody. Total ČR je aktivním partnerem i několika motoristických eventů v Čechách a na Slovensku. Společně s naším historickým partnerem Peugeot Sport ČR jsme se rozhodli pro realizaci tohoto speciálního projektu, obzvláště po velkém vítězství v Dakaru. Je to pro nás příležitost, jak předvést kvalitu a výkon našich produktů na místním trhu“, říká Lukasz Semeniuk, nový generální ředitel Total Central Europe HUB.
Podrobnosti o poháru najdete na internetových stránkách www.gekonracing.cz a na facebookovém profilu https://www.facebook.com/Gekon-Racing-sro-168494039868208/
Společnost Gekon Racing nabízí zájemcům o účast v PEUGEOT TOTAL TROPHY 2017 možnost financování koupě závodního vozu Peugeot 208 R2 od společnosti ČSOB leasing, včetně havarijního pojištění.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.