Sezona automobilových soutěží každoročně končí exhibičním závodem Pražským rallysprintem, který se tradičně koná vždy první prosincovou sobotu. Letos to bude již 22. ročník.
Pro posádku EuroOil-invelt teamu Václav Pech jun. – Petr Uhel, bude tento závod významným životním výročím. Pech, který je nejúspěšnějším jezdcem v historii této soutěže s deseti vítězstvími, zde oslaví v den startu své 40. narozeniny, a to společně se svým nerozlučným spolujezdcem Petrem Uhlem, který je o pouhých 5 dní mladší. Dalším, a pro oba asi důležitějším mezníkem, bude na tomto Pražském rallysprintu, loučení s velice atraktivním a pro fanoušky nezapomenutelným vozem Porsche 997 GT3, se kterým absolvovali celé letošní Mistrovství ČR a svojí odvážnou a dechberoucí jízdou s tímto krásným vozem poskytli divákům nezvyklou podívanou.
Pro české mistrovství není Porsche jen s jednou poháněnou nápravou úplně ideální a stabilně se s ním nedá bojovat o přední příčky. Proto se EuroOil-invelt team po dlouhém uvažování, rozhodl pro vůz Ford Fiesta R5, se kterým by se chtěl v příštích letech opět zapojit do boje o Český mistrovský titul.
„Doufám, že vyjde počasí a bude sucho, abychom si rozlučku s Porsche pořádně užili a fanouškům ukázali zároveň i rychlost tohoto vozu. Myslím, že bude slyšet kolem celého stadionu a diváci budou stále vědět, kde se pohybujeme. Chtěli bychom pro Porsche získat alespoň jedno vítězství, na které již máme poslední pokus. V konkurenci vozů WRC to bude hodně nesnadný úkol, ale budeme se snažit,“ říká s úsměvem Václav Pech jun.
EuroOil – invelt team zve všechny fanoušky motosportu k návštěvě Pražského Rallysprintu, který odstartuje v sobotu 3.12. v 9,15 hod u Strahovského stadionu.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?