Podujatie XXII. TipCars Pražský Rallysprint 2016 sa ani v tomto roku nezaobíde bez slovenského RUFA SPORT Teamu a jeho posádok.
Napriek faktu, že zoznam prihlásených na tohtoročný Pražský Rallysprint hovorí o trojici posádok, ktorá by mala v Prahe slovenský tím reprezentovať, skutočnosť je taká, že na štart sa postaví iba dvojica súťažných posádok. Tomáš Kostka s Ladislavom Kučerom sa divákom predstavia s Fordom Focus WRC a čerstvý poľský absolútny rally šampión Grzegorz Grzyb s Jakubom Wróbelom na Forde Fiesta R5.
Slovenský RUFA SPORT Team je už všetkým fanúšikom rally športu známy tým, že práve na toto, jedno z posledných podujatí v sezóne priviezol v minulosti už niekoľko svetoznámych jazdcov (napr. P.G.Andersson). V tomto roku to mal byť aktuálny juniorský svetový šampión, Simone Tempestini. Ten sa žiaľ fanúšikom rally v Prahe v tomto roku neukáže.
„Náš RUFA SPORT Team mal do Prahy v tomto roku pôvodne priviezť aj aktuálneho juniorského majstra sveta Simone Tempestiniho, ktorý nás reprezentoval aj na poslednom slovenskom podujatí. Žiaľ, Simone má neodkladné pracovné povinnosti a tak sme ho museli z podujatia XXII. TipCars Pražský Rallysprint ospravedlniť. Hádam sa to podarí nabudúce. Napriek tomu verím, že diváci si poriadne užijú výkon našich ostávajúcich dvoch posádok. Tomáš Kostka v minulom roku dojazdil na tretej priečke, Grzegorz v Prahe v minulosti rovnako urobil v Prahe výborný výsledok, keď vyhral triedu R5. Samozrejme, ako už je dobrým zvykom, privítame aj niektorých partnerov nášho tímu, ktorých máme v Prahe hneď niekoľko. Verím, že tak ako každý rok, fanúšikovia, ale aj jazdci si súťaž poriadne užijú a všetkým urobia dobrú zábavu,“ povedal Ľubomír Kleman, manažér RUFA SPORT Teamu.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.