V sobotu 26. listopadu přivítá závodní okruh na Autodromu v Sosnové účastníky druhého závodu sedmidílné série Mogul Driving Cup 2016/17.
Amatérským závodníkům se nabídne jedinečná možnost vyzkoušet své řidičské umění na úplně stejné trati, na které se o týden předtím utkali nejlepší profesionální závodníci rallyových i crossových disciplín. Na všechny účastníky čeká okruh o délce 2010 metrů, který v průběhu dne absolvují 14x. Většinou bohatě dimenzované únikové zóny dávají prostor pro jízdu na limitu k čemuž je uzpůsoben i systém závodu, kdy z devíti měřených závodních kol se sčítají vždy 4 nejrychlejší časy. Každý si tedy může bez velkého rizika vyzkoušet přesně to, co je za normálního provozu prakticky nemožné a to je chování svého vozu na hranici fyzikálních zákonů.
Série Mogul Driving Cup je určena prioritně pro amatéry, ale pořadatel nevylučuje i možnost startu zkušených profesionálních závodníků, kteří si přijedou třeba otestovat nastavení svého vozu, nebo se jen tak sklouznout v době dlouhé zimní pauzy.
Autodrom Sosnová je v posledních letech znám svou precizní organizací ať už jde o záchranný systém, on-line zpracování výsledků, traťové komisaře, počítadlo okruhů, ozvučení depa, nebo třeba catering či možnost použití elektrické přípojky v depu. Diváci mohou závod sledovat bezplatně i z krytých tribun autodromu.
Nemáte-li v sobotu 26. listopadu nic důležitějšího na práci, přijeďte i vy a zkuste své řidičské umění na věčně kluzké trati Autodromu v Sosnové u České Lípy. Uvidíte, že to bude stát za to a že prožijete den plný adrenalinu a nevšedních zážitků.
Jak se dařilo účastníkům prvního závodu, najdete na http://mdc.ms-free.net/2017/
Přihlášky, Propozice, Kalendář, Startovní listinu a další informace najdete na www.autodrom.cz
Stejně tak nás můžete sledovat i na facebooku Autodromu Sosnová.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?