Na Setkání mistrů v Sosnovej s každoročne stretáva nielen slovenská, či česká rally elita. Organizátor navyše každý rok medzi jazdcov pozýva aj množstvo zahraničných hostí, medzi ktorými nechýbajú ani bývalí majstri sveta. Chýbať v tomto roku nebude ani slovenský KL Racing Rally Team.
Spolupráca medzi slovenským KL Racing Rally Teamom a českým rally jazdcom Janom Sýkorom acing Rally Team absolvoval s Janom Sýkorom kompletné české rally majstrovstvá, ale aj niekoľko súťaží na Slovensku. Je tak celkom logické, že aj v rámci Setkání mistrů v Sosnovej sa tento slovenský tím s Janom Sýkorom predstavia spoločne.
„Na Setkání mistrů v Sosnovej sa náš KL Racing Rally Team divákom predstaví v tomto roku premiérovo. Spolupráca so Sykym je výborná a tak samozrejme ideme spolu aj na toto podujatie.Predstaví sa divákom v spolupráci s Mitsubishi Lancer EVO IX, počas soboty povozí niektorých našich partnerov, v nedeľu sa zapojí do súťaže, kde sa mu dúfam bude dariť,“ povedal manažér KL Racing Rally Teamu, Marek Lokaj.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?