Vážení členové Autoklubu ČR, dovolte, abych vám oznámil, že jsem se po zralé úvaze rozhodl na nastávající XV. Valné hromadě nekandidovat na funkci prezidenta Autoklubu ČR.
K tomuto rozhodnutí jsem dospěl po absolvování mnoha jednání se zástupci klubů, jednotlivými členy a po absolvování Krajských konferencí Autoklubu ČR. Přes vyjádření podpory mnoha z vás si uvědomuji, že nastal čas ponechat prostor nástupcům.
Věřím, že delegáti Valné hromady zvolí kvalitní vedení Autoklubu ČR, které bude schopné posunout naši organizaci dále.
Chtěl bych poděkovat všem, kteří jste se na rozvoji Autoklubu ČR po obnovení jeho činnosti podíleli, a věřím, že se s vámi na Valné hromadě 19. listopadu setkám, a ještě jednou vám budu moci osobně poděkovat.
Z Autoklubu ČR samozřejmě neodcházím a budu se i nadále na jeho činnosti podílet, nyní už jako řadový člen.
Váš PaedDr. Roman Ječmínek
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?