 
            Vážení členové Autoklubu ČR, dovolte, abych vám oznámil, že jsem se po zralé úvaze rozhodl na nastávající XV. Valné hromadě nekandidovat na funkci prezidenta Autoklubu ČR.
K tomuto rozhodnutí jsem dospěl po absolvování mnoha jednání se zástupci klubů, jednotlivými členy a po absolvování Krajských konferencí Autoklubu ČR. Přes vyjádření podpory mnoha z vás si uvědomuji, že nastal čas ponechat prostor nástupcům.
Věřím, že delegáti Valné hromady zvolí kvalitní vedení Autoklubu ČR, které bude schopné posunout naši organizaci dále.
Chtěl bych poděkovat všem, kteří jste se na rozvoji Autoklubu ČR po obnovení jeho činnosti podíleli, a věřím, že se s vámi na Valné hromadě 19. listopadu setkám, a ještě jednou vám budu moci osobně poděkovat.
Z Autoklubu ČR samozřejmě neodcházím a budu se i nadále na jeho činnosti podílet, nyní už jako řadový člen.
Váš PaedDr. Roman Ječmínek
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?