Společnost GEKON RACING s.r.o. byla pověřena divizí Peugeot Sport, aby od listopadu 2016 zajišťovala v České republice distribuci produktů značky Peugeot určených pro motoristické soutěže.
Gekon Racing se od listopadu 2016 stane oficiálním distributorem náhradních dílů, stavbových kitů a soutěžních vozidel značky Peugeot. Bude zajišťovat také technickou podporu, informace o veškerých updatech a upgradech a bude zastávat funkci prostředníka mezi divizí Peugeot Sport a českými zákazníky zabývajících se různými oblastmi motoristického sportu.
Velký podíl dodávek zajišťovaných firmou Gekon Racing se pravděpodobně bude týkat rallyového speciálu Peugeot 208 R2, který volí stále více českých rallyových týmů. Tento celosvětově nejprodávanější model divize Peugeot Sport se stal referencí kategorie R2 a od roku 2013, kdy byl uveden na trh, zajistil svým jezdcům celou řadu titulů v národních i mezinárodních soutěžích. V ČR tvořil Peugeot 208 R2 významnou část startovního pole v rámci třídy 6 na všech soutěžích letošního mistrovství ČR v rally a kraluje této třídě se dvěma prvními příčkami, které získaly posádky Václav Dunovský / Petr Glössl a Filip Mareš / Jan Hloušek. Je zde předpoklad, že v příští sezóně počet vozů Peugeot 208 R2 na českých rallye ještě vzroste a s tím i role nového oficiálního distributora v ČR.
Vůz Peugeot 208 R2 bude pravděpodobně v centru aktivit společnosti Gekon Racing, ale nebude jediným dostupným produktem. Společnost Gekon Racing je připravena zajistit distribuci dalších závodních vozů určených pro klientské motoristické soutěže, jako např. Peugeot 208 T16 nebo okruhový speciál Peugeot 308 Racing Cup.
Tomáš Pletka, CEO společnosti Gekon Racing: „Jsem rád, že dlouholetá spolupráce se skupinou PSA vyústila v oficiální zastoupení Peugeot Sport v ČR. Aktuálně se chci zaměřit na rozšíření vozů i mezi další zákazníky, nicméně s důrazem na maximální spokojenost zákazníků stávajících.“
Internet a sociální média: http://cz-press.peugeot.com/
www.facebook.com/peugeot.cz
http://www.gekonracing.cz
https://www.facebook.com/Gekon-Racing-sro-168494039868208/
Kontakt pro tisk Peugeot Sport ČR:
Radka Matthey
radka.matthey@p-automobil-import.cz
+420 724 106 111
Kontakt pro tisk Gekon Racing:
Kateřina Ptáčková
ptackova@gekonracing.cz
+420 722 091 340
Kontakty Gekon Racing: Gekon Racing s.r.o.,
5. Května 100/67, 28923 Milovice
Tomáš Pletka, +420 777 853 681
pletka@gekonracing.cz
Gekon Racing s.r.o, org. složka v SK
Kopčianská 10, 85101 Bratislava
Tomáš Pletka, +420 777 853 681,
pletka@gekonracing.cz
Společnost GEKON RACING s.r.o. je výhradním distributorem závodních náhradních dílů a přestavbových kitů Peugeot (ČR) a Citroën (ČR, Slovensko). V r. 2015 Gekon Racing připravoval pro závody JWRC vůz Citroën DS3 R3T pro finskou posádku Haapamäki-Salminen. V r. 2014 a letos připravuje vůz pro Martina Kočího, bronzového šampiona JWRC z r. 2014 a mistra ČR 2WD 2016.
Společnost P Automobil Import s.r.o. je výhradním dovozem nových vozů a náhradních dílů značky Peugeot do České republiky. V České republice nabízí prodej osobních a užitkových vozů Peugeot (nových i ojetých), náhradních dílů a servisní služby prostřednictvím koncesionářské sítě čítající šedesát prodejních míst. V českém motorsportu značka slaví v r. 2016 úspěchy. Jezdci reprezentující značku Peugeot v MČR v rally obsadili 1. a 2. příčku ve třídě 6.
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.