Startovní číslo 133 Hanka Baďurová - Víťa Baďura Barum czech rally Zlín 2016 máme zdárně za sebou a podařilo se nám vybojovat na poprvé 4.místo ve třídě 9 a 2.místo v dámském poháru Mčr. Výsledek je to nad očekávání, protože jsme v kokpitu závodního auta spolu seděli po prvé ale i tak jsme do závodu vstoupili s cílem užít si to a hlavně závod dokončit.
Až na pár problému co jsme měli :D jako výlety mimo trať se nám jelo dobře a vše fungovalo jak mělo. Závod to byl nádherný ale zároveň i těžký a to teplo tomu přidalo jen na náročnosti.
Chtěli bychom moc poděkovat mechanikum ( Silponix Racing ) a klukum Ondra Mezihorák, Mira Konvalinka za dobře nachystané auto, které naprosto fungovalo.... A také chceme poděkovat kamarádum a fanouškum, kteří nás celou dobu podporovali a fandili nám u trati…..
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.