Tarabus&Trunkát Rally Team a vyhlašuje fotosoutěž o pro amatérské fotografy o nejzajímavější fotografii zachycující posádku Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát při Barum Czech Rally Zlín 2016.
Chcete vyhrát moderní multifunkční fotoaparát Nikon 1 J5 věnovaný společností Nikon spol. s.r.o. nebo týmové oblečení T&T Racing? Pokud ano, neschovávejte své fotografie z letošní Barum Czech Rally Zlín na kterých bude posádka č. 5 Jaromír Tarabus – Daniel Trunkát ve svém počítači či mobilu, ale podělte se o ně s ostatními! Pošlete je nejpozději do 7. září 2016 na email media@tarabus.cz nebo je nasdílejte na facebokovém profilu Tarabus&Trunkát Rally team (ODKAZ) spolu s uvedením svého jména, příjmení, města bydliště, kontaktního telefonu a emailu. Do předmětu emailu nebo k nasdílené fotografii napište výraz “fotosoutež”. Při sdílení na facebooku také označte profil @Nikon. Tímto se stanete účastníky soutěže. Jeden soutěžící může zaslat maximálně pět vlastních fotografií. Při hodnocení fotografií nebude kladen důraz na technickou kvalitu, ale zejména na kompozici, zachycení momentu či vtip. Jde o soutěž pro amatérské fotografy, nikoliv pro akreditované profesionály. Fotit tedy můžete například na mobil s tím, že kvalitní moderní fotoaparát třeba teprve vyhrajete ;-) S Nikonem 1 J5 vám pak neunikne žádná akce. Podívejte se třeba v tomto videu, jaké jsou jeho výhody pro sportovní fotografii i video: https://www.youtube.com/watch?v=uGZyhoz2UYI
Všichni soutěžící musejí při pořizování fotografií plně respektovat veškeré pokyny pořadatelů a dbát na svoji vlastní bezpečnost.
Došlé fotografie budou průběžně zveřejňovány na facebookovém profilu Tarabus&Trunkát Rally team (ODKAZ) a následně také na www.tarabus.cz. Ze všech došlých fotografií vybere porota složená ze členů, partnerů a spolupracovníků Tarabus&Trunkát Rally teamu pět nejlepších fotografií. Vítězné fotografie a jejich autoři budou zveřejněny 12. 9. 2016 na facebooku Tarabus&Trunkát Rally teamu, www.tarabus.cz a v týmové tiskové zprávě.
Ceny pro vítěze:
1. místo:
Fotoaparát NIKON 1 J5 s mimořádně rychlou sekvencí videosnímání, výklopným displejem a možností měnit objektivy.
2. – 3. místo:
3 kusy týmového oblečení T&T Racing (tričko pánské, tričko dámské, tričko dětské nebo mikina dle výběru).
4. – 5. místo:
1 kus týmového oblečení T&T Racing dle výběru (tričko pánské, tričko dámské nebo mikina dle výběru).
Více informací o cenách: www.nikon.cz, http://www.rallyeshop.cz/t-t-racing/
Vítězní autoři budou telefonicky a emailově kontaktováni.
Ze soutěže jsou vyloučeny následující osoby:
Oficiální fotografové akreditovaní pořadatelem Barum Czech Rally Zlín 2016 (= fotografové s vestou). Členové Tarabus&Trunkát Rally teamu (T&T Czech National Team), jeho přímí spolupracovníci a jejich rodinní příslušníci.Těšíme se na Vaši účast ve fotosoutěži a přejeme Vám hezké zážitky při sledování letošní Barum Czech Rally Zlín!
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.