Už popáté v řadě bude součástí bohatého doprovodného programu ŠKODA Motorsport Park, který se bude opět nacházet od pátku 26. srpna do neděle 28. srpna na parkovišti pod Velkým kinem na zlínském náměstí Práce.
A co na malé i velké závodníky ve ŠKODA Motorsport Parku čeká? Bude to mimo jiné prezentace sportovních modelů z aktuální nabídky vozů ŠKODA, nebude chybět speciál ŠKODA FABIA R5, který již druhým rokem sbírá sportovní úspěchy na tratích v Česku i ve světě, nebo akční modely FABIA, YETI a RAPID Spaceback v designu Monte Carlo. V pátek 26. srpna od 18:00 hodin proběhne ve ŠKODA Motorsport Parku autogramiáda tovární posádky Jan Kopecký – Pavel Dresler, která do šestačtyřicátého ročníku Barum Czech Rally Zlín nastupuje v roli favoritů a zároveň rekordmanů. Jan Kopecký je totiž historicky jediný, kdo dokázal tuto rally vyhrát čtyřikrát a pokud letos přidá i pátý triumf, získá do trvalého držení cenný putovní pohár Barum Czech Rally Zlín. K dalším aktivitám pro děti i dospělé budou patřit RC Rally s automobilovými modely, soutěž o výměnu kola na čas, simulátor rally Force Dynamic nebo výroba odznaků a dětský koutek, kde se do sytosti vyřádí i ti nejmenší. Za účast v jednotlivých aktivitách mohou návštěvníci sbírat razítka do účastnické karty, za která poté získají odměnu v podobě občerstvení a dárku od ŠKODA AUTO.
Mimo to se ve zlínském ŠKODA Motorsport Parku lze, podobně jako na ostatních soutěžích letošního seriálu Mistrovství České republiky v rally, zapojit do soutěže o jedinečnou výhru – zapůjčení vozu ŠKODA OCTAVIA RS 230 na jeden rok. Do hry se lze přihlásit také online na stránce www.vyhrajrs230.cz, kde zájemci najdou veškeré podrobnosti o této soutěži.
Pro úplnost dodejme, že ŠKODA Motorsport Park bude ve Zlíně otevřen v pátek 26. srpna od 15 do 21 hodin, v sobotu 27. srpna od 12 do 22 hodin a v neděli 28. srpna od 10 do 15 hodin. Celým třídenním programem bude provázet Dalibor Gondík.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?