Rallye Bohemia s centrem v Mladé Boleslavi je čtvrtou soutěží Mistrovství České republiky v rallye a šampionát se na ní přehoupne do své druhé poloviny. V silně obsazené startovní listině nebude ani tentokrát chybět atraktivní Porsche 911 GT3 EuroOil – invelt teamu s posádkou Václav Pech jun. – Petr Uhel.
Plzeňský tým v posledních dnech intenzivně pracuje na odstranění závady, která je potkala na předchozí soutěži. „Snažíme se vyřešit problém s defekty zadních pneumatik, které se z disků doslova svlékaly. Za týden po Rallye Hustopeče se nám podařilo ze Španělska sehnat nové a pevnější ráfky. Věříme, že to pomůže. Nyní absolvujeme testování, kde si to chci ověřit a trochu se před Bohemkou dostat do tempa,“ říká Václav Pech jun..
Letošní Rallye Bohemia kromě asfaltových tratí s většinou kvalitním povrchem nabízí také poměrně netradiční formát, kdy se v každé z etap jedou jen dvě dlouhé rychlostní zkoušky dvakrát za sebou. „Tato změna je pro nás překvapením a uvidíme po závodě, jak to bude probíhat. Já mám delší rychlostní zkoušky rád, protože se na nich dají zúročit naše zkušenosti. Na druhou stranu ale sebemenší chyba může znamenat velkou časovou ztrátu, která se pak už těžko bude dohánět. Celkově se ale na Rallye Bohemia s Petrem už hodně těšíme, doufám také v pěkné počasí ať už kvůli našemu Porsche, kterému sucho svědčí, ale i divákům, kterých vždy dorazí spousta a dělají skvělou atmosféru,“ zve závěrem Václav Pech jun.
Rally Bohemia odstartuje v sobotu 2. července po poledni z náměstí v Mladé Boleslavi a ve dvou etapách absolvují soutěžní posádky 8 rychlostních zkoušek a trať o celkové délce přes 618 kilometrů. Do cíle přijedou nejrychlejší posádky v neděli v 15:00 na Staroměstské náměstí v Mladé Boleslavi.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.