Rallye Bohemia s centrem v Mladé Boleslavi je čtvrtou soutěží Mistrovství České republiky v rallye a šampionát se na ní přehoupne do své druhé poloviny. V silně obsazené startovní listině nebude ani tentokrát chybět atraktivní Porsche 911 GT3 EuroOil – invelt teamu s posádkou Václav Pech jun. – Petr Uhel.
Plzeňský tým v posledních dnech intenzivně pracuje na odstranění závady, která je potkala na předchozí soutěži. „Snažíme se vyřešit problém s defekty zadních pneumatik, které se z disků doslova svlékaly. Za týden po Rallye Hustopeče se nám podařilo ze Španělska sehnat nové a pevnější ráfky. Věříme, že to pomůže. Nyní absolvujeme testování, kde si to chci ověřit a trochu se před Bohemkou dostat do tempa,“ říká Václav Pech jun..
Letošní Rallye Bohemia kromě asfaltových tratí s většinou kvalitním povrchem nabízí také poměrně netradiční formát, kdy se v každé z etap jedou jen dvě dlouhé rychlostní zkoušky dvakrát za sebou. „Tato změna je pro nás překvapením a uvidíme po závodě, jak to bude probíhat. Já mám delší rychlostní zkoušky rád, protože se na nich dají zúročit naše zkušenosti. Na druhou stranu ale sebemenší chyba může znamenat velkou časovou ztrátu, která se pak už těžko bude dohánět. Celkově se ale na Rallye Bohemia s Petrem už hodně těšíme, doufám také v pěkné počasí ať už kvůli našemu Porsche, kterému sucho svědčí, ale i divákům, kterých vždy dorazí spousta a dělají skvělou atmosféru,“ zve závěrem Václav Pech jun.
Rally Bohemia odstartuje v sobotu 2. července po poledni z náměstí v Mladé Boleslavi a ve dvou etapách absolvují soutěžní posádky 8 rychlostních zkoušek a trať o celkové délce přes 618 kilometrů. Do cíle přijedou nejrychlejší posádky v neděli v 15:00 na Staroměstské náměstí v Mladé Boleslavi.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?