Nově otevřená mladoboleslavská kavárna „…škoda nezajít“ ve spolupráci s pořadatelem Rally Bohemia Vás zvou na obří jahodový koláč. Výtěžek z prodeje koláče bude věnován špičkovému spolujezdci Petru Grossovi, který se zotavuje ze zranění při Rally Krkonoše 2014.
Od časného sobotního rána 2. července bude tým kavárny „…škoda nezajít“ na Staroměstském náměstí v Mladé Boleslavi připravovat obří 20 metrů dlouhý koláč z 80 kilogramů jahod. „Příprava koláče bude trvat asi pět hodin a budeme ho připravovat před kavárnou pod vedením skvělého cukráře Laszlo Sztancsika, se kterým spolupracujeme. Jahody nám na něj daruje firma Berry servis. Koláč bude dokončen před startem Rally Bohemia 2016 zde na Staroměstském náměstí,“ oznamuje za kavárnu Zuzana Hradcová.
Ve 12:45 hodin proběhne slavnostní rozkrojení koláče. To provede legendární bývalý jezdec továrního týmu Škoda Johny Haugland za přítomnosti dalších osobností z historie Rally Bohemia. Na to plynule naváže začátek startu 43. Rally Bohemia, když první vůz sjede za startovní rampy v 13:20. Během sobotního odpoledne, kdy budou na náměstí postupně probíhat starty všech částí soutěže, budou jednotlivé porce dvacetimetrového koláče k prodeji, až do jeho rozebrání. Výtěžek z prodeje koláče kavárna věnuje Petru Grossovi jako příspěvek na jeho rekonvalescenci, kterou prochází po svém velmi těžkém zranění, které utrpěl při Rally Krkonoše v listopadu 2014. „Rádi bychom na koláč pozvali místní diváky, fanoušky z celé republiky i zástupce závodních týmů. Jde o nadšeneckou akci pro dobrou věc. A především věříme, že Vám bude chutnat!“ zve tým kavárny i organizátoři Rally Bohemia. Další informace a umístění kavárny můžete nalézt zde: www.facebook.com/skodanezajit
Petra Grosse není třeba žádnému fanouškovi rallye představovat, protože on sám je velkou součástí historie českého rallysportu posledních více než třiceti let. Jen pro úplnost tedy dodejme, že dlouhých 13 let úspěšně působil jako člen továrního týmu AZNP Škoda Mladá Boleslav a následně Škoda Motorsport, absolvoval doposavad přibližně 350 závodů, z toho 71 soutěží Mistrovství Světa. 4x se stal Mistrem České republiky v rally, 3x držitelem titulu Spolujezdec roku, 2x vítězem Poháru míru a přátelství, a takto bychom mohli pokračovat.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?