Pešlovy Hustopeče: dobré vínko + mechanici = super výsledek

Rally Hustopeče (CZE)
Rally Hustopeče (CZE), foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
Miroslav Vebr 24. června 2016 19:53
Sdílej:

„V Hustopečích to máme rádi a většinou se nám tam daří.“ Přesně s takovou náladou odjížděli na Rally Hustopeče Jaroslav Pešl, Roman Pešek a s nimi také mechanici a fanoušci JP Motorsport teamu.

A přesně podle tohoto vymodleného scénáře to také v jihomoravských vinicích dopadlo. Pešl s Peškem, kteří jeli na třetím z celkového počtu šesti závodů MČR v rally tradičně s vozem Mitsubishi Lancer EVO IX, vybojovali v početné a také silné konkurenci druhé místo ve své třídě 3 a v absolutním pořadí skončili třináctí. V průběžném pořadí MČR ve třídě 3 drží posádka parádní třetí příčku. 

V Hustopečích se Pešl s Peškem hned od začátku pevně usadili v první trojce ve své třídě a v podstatě se tam drželi po celý závod. „Jezdí se nám tady vždycky tak nějak dobře a potvrdilo se to i tentokrát. Ze začátku jsme nejeli ani na doraz, ani nějak zadrženě, sedlo nám to tak akorát,“ popsal třetí podnik velkého mistráku pilot posádky Jaroslav Pešl, jenž se konstantně držel na třetím místě.    

Když pak zhruba v polovině soutěže musel po havárii odstoupit vedoucí Kopáček, posunul se druhý Březík do čela a Pešl na druhé místo, které bezpečně uhájil až do konce. Po šestém místě na Šumavě a páté příčce v Českém Krumlově tak druhé místo ve třídě z Hustopeč je zatím jasně nejlepším počinem sezony. „S výsledkem jsme samozřejmě spokojeni, už jsme i pořádný přísun bodů potřebovali. Možná se ty body budou v závěrečném zúčtování pěkně hodit,“ usmíval se v cíli stříbrný Jaroslav Pešl. Podle něj bylo důležité, že se mu podařilo udržet konstantní výkon po celé dva dny. „Prostě jsme udělali méně chyb, než naši soupeři. To bylo pro výsledek důležité,“ byl přesvědčen jezdec, jenž po stříbrném úspěchu neopomněl poděkovat svému týmu. „Moc bych chtěl poděkovat klukům mechanikům – Petrovi, Pavlovi a Markovi. Odvedli skvělou práci, auto bylo výborně připravené a i na rally klapalo všechno skvěle,“ konstatoval Jaroslav Pešl.

K výbornému víkendu JP Motorsport teamu na hustopečské soutěži, které se často přezdívá „rally mezi vinohrady“, nemalým dílem přispělo také samotné víno. „Už před závody jsme od našich známých ve sklípku dostali opravdu výborné víno, ze kterého nám vůbec nic nezbylo. I takováto pohoda přispěla k tomu, že jsme pak měli dobré závody a super výsledek. S takovým víkendem musíme být skutečně hodně spokojeni,“ pochvaloval si Rally Hustopeče pilot posádky a šéf JP Motorsport teamu Jaroslav Pešl. 

Dlouhého oddechu od závodních tratí se posádce JP Motorsport teamu nedostane. Hned o prvním červencovém víkendu je na řadě čtvrtý závod seriálu MČR v rally – Rally Bohemia.

 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?

Ekonomika
Ilustrační fotografie

Porsche bude propouštět. Až 2.000 zaměstnancům hrozí ztráta zaměstnání

Porsche čelí oslabujícím prodejům a podnikání v Číně, což vedlo k zahájení programu úspor a investic. Firma zároveň oznámila snížení počtu pracovních míst v regionu Stuttgart jako součást své restrukturalizace. Informoval o tom web Auto motor und sport.

Testy aut
Cupra Terramar VZ e-HYBRID

CUPRA Terramar VZ e-HYBRID 200 kW – plug-in hybrid s duší chuligána – dává to smysl?

Terramar je zcela novým modelem samostatné automobilky Cupra, která za poslední roky výrazně získává na popularitě. Jedná se o SUV s lehce rozdvojenou osobností – snaží se být ekologicky šetrné a zároveň se tváří jako maniak, který v zatáčkách natrhne zadek kde komu. Odvaha mu obzvláště v této fialové metalíze nechybí, nicméně jak obstojí v naší recenzi ? Vyplatil se risk a nebo jde o propadák?