Rožňavský Kesko Racing Team mali v rámci podujatia Agrotec Petronas Syntium Rally Hustopeče 2016 reprezentovať dve posádky. Nakoniec sa na štarte tejto spoločnej česko-slovenskej rally súťaže objavila iba jedna z nich.
František Fusko spoločne so spolujazdcom Štefanom Tökölim vyrazili do Hustopečí zbierať nielen nové skúsenosti, ale aj body v rámci triedy 5. „Je to pre nás absolútne nová súťaž, dokonca sme tu nikdy neboli ani ako diváci. Musím však povedať, že rýchlostné skúšky sú nádherné a celá súťaž je neskutočne dobre zorganizovaná,“ predstavil svoje prvé dojmy z Rally Hustopeče jazdec Kesko Racing Teamu, Fero Fusko.
Počas prvej etapy súťaže na všetkých súťažiacich čakalo celkovo šesť rýchlostných skúšok, z ktorých väčšinu absolvovali posádky s vyššími štartovými číslami za tmy. Inak tomu nebolo ani v prípade Fera s Pištíkom, ktorým aj na tomto podujatí robil na rýchlostných skúškach spoločnosť Seat Leon TDi. Po síce náročných, ale o to krajších večerných rýchlostných skúškach tejto dvojici patrilo v rámci slovenských majstrovstiev druhé miesto v triede 5.
„Musím úprimne povedať, že prvý deň súťaže bol neskutočne náročný, ale zároveň aj nesmierne krásny. Škoda len, že aj u nás na Slovensku nemáme súťaž, ktorá by sa aspoň trochu podobala na túto hustopečskú. Bolo to ťažké, ale sme spokojní, podarilo sa nám vybojovať kopu bodov do priebežného hodnotenia seriálu,“ okomentoval prvú etapu súťaže Fero Fusko.
Po krátkom spánku Rally Hustopeče 2016 pokračovala ďalšou šesticou rýchlostných skúšok. Z nich nakoniec posádka Kesko Racing Teamu absolvovala iba jednu, v tej druhej im totiž praskla jedna z poloosí na Sete Leon Di a zo súťaže boli Fero s Pištíkom nútení odstúpiť.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?