Šesté místo v silné konkurenci na Rally Hustopeče si připsala posádka MOGUL Racing Teamu Jan Černý – Petr Černohorský.
Škoda Fabia S2000 týmu MOGUL Racing si na Rally Hustopeče pořádně užila šotolinových a hodně prašných úseků, kde se dobře osvědčilo nastavení podvozku, ale ke slovu bohužel více než častokrát přišel i omezovač maximálních otáček motoru, který se už nijak nastavit či posunout nedá. Jan Černý s Petrem Černohorským mají za sebou zkrátka velmi náročnou a rychlou soutěž, která už dle předpokladů před startem jejich vozu úplně nesedla. V silné konkurenci, která byla tentokrát obohacená i o účastníky mistrovství Slovenské republiky, nakonec obsadili šesté místo, ale celý tým a zejména posádka se před startem soutěže cítila na výsledek přeci jen o něco lepší.
Už v úvodu soutěže to nebylo úplně ono a Honza se bez kilometrů na testu přeci jen trochu pomaleji dostával do maximálního tempa a konkurence nespala. Několik velkých krizovek posádku trochu zklidnilo v jejich snaze o maximální atak a do cíle první etapy jejich Škoda Fabia S2000, jíž v srdci koluje olej MOGUL, dorazila na páté příčce. V druhé etapě si Honza Černý s Petrem Černohorským opět užili špatnou volbu pneumatik, kdy po krumlovském risku suchých pneumatik do deště si tentokrát vybrali volbu na jistotu, což byla měkká směs na suchý asfalt a vyšší teploty. To se tedy znovu nepovedlo a nejbližší soupeři se postupně vzdalovali. Výsledkem je šesté místo v silné konkurenci včetně dvou posádek, které pravidelně do českého mistrovství nebodují, ale na zpěv to v cíli Rally Hustopeče tentokrát nevypadalo. Celý MOGUL Racing Team a Jan Černý s Petrem Černohorským se teď už zcela soustředí na nadcházející Rally Bohemia, která by svými techničtějšími tratěmi měla více vyhovovat jejich Škodě Fabia S2000.
Jan Černý, jezdec MOGUL Racing Teamu: „Výsledek na první pohled nevypadá tak špatně, ale já cítím, že máme na víc. Měli jsme v pátek malé problémy s autem a ani mě to úplně nešlo, do toho jsme měli několik krizovek. Častokrát jsme si užívali jízdu v omezovači a rozjížděli se z nuly. To pro naše auto není a tady by nám pomohla R5. V sobotu ráno se nám nepovedla volba pneumatik, které se přehřívaly, a dost to klouzalo. Nechtěl jsem udělat chybu jako na Krumlově a nechtěl riskovat a stejně se to nepovedlo. Výsledek soutěže tedy nehodnotím, jako nějaký zázrak, jsme ale v cíli bez poškození auta a teď se musíme hodně soustředit na Bohemku. Kde bych se chtěl dostat do správného, rychlého, ale plynulého tempa. Díky celému týmu a všem našim partnerům. Tentokrát to sice nebylo „dobře hustý“, ale příště to bude lepší.“
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?