Šesté místo v silné konkurenci na Rally Hustopeče si připsala posádka MOGUL Racing Teamu Jan Černý – Petr Černohorský.
Škoda Fabia S2000 týmu MOGUL Racing si na Rally Hustopeče pořádně užila šotolinových a hodně prašných úseků, kde se dobře osvědčilo nastavení podvozku, ale ke slovu bohužel více než častokrát přišel i omezovač maximálních otáček motoru, který se už nijak nastavit či posunout nedá. Jan Černý s Petrem Černohorským mají za sebou zkrátka velmi náročnou a rychlou soutěž, která už dle předpokladů před startem jejich vozu úplně nesedla. V silné konkurenci, která byla tentokrát obohacená i o účastníky mistrovství Slovenské republiky, nakonec obsadili šesté místo, ale celý tým a zejména posádka se před startem soutěže cítila na výsledek přeci jen o něco lepší.
Už v úvodu soutěže to nebylo úplně ono a Honza se bez kilometrů na testu přeci jen trochu pomaleji dostával do maximálního tempa a konkurence nespala. Několik velkých krizovek posádku trochu zklidnilo v jejich snaze o maximální atak a do cíle první etapy jejich Škoda Fabia S2000, jíž v srdci koluje olej MOGUL, dorazila na páté příčce. V druhé etapě si Honza Černý s Petrem Černohorským opět užili špatnou volbu pneumatik, kdy po krumlovském risku suchých pneumatik do deště si tentokrát vybrali volbu na jistotu, což byla měkká směs na suchý asfalt a vyšší teploty. To se tedy znovu nepovedlo a nejbližší soupeři se postupně vzdalovali. Výsledkem je šesté místo v silné konkurenci včetně dvou posádek, které pravidelně do českého mistrovství nebodují, ale na zpěv to v cíli Rally Hustopeče tentokrát nevypadalo. Celý MOGUL Racing Team a Jan Černý s Petrem Černohorským se teď už zcela soustředí na nadcházející Rally Bohemia, která by svými techničtějšími tratěmi měla více vyhovovat jejich Škodě Fabia S2000.
Jan Černý, jezdec MOGUL Racing Teamu: „Výsledek na první pohled nevypadá tak špatně, ale já cítím, že máme na víc. Měli jsme v pátek malé problémy s autem a ani mě to úplně nešlo, do toho jsme měli několik krizovek. Častokrát jsme si užívali jízdu v omezovači a rozjížděli se z nuly. To pro naše auto není a tady by nám pomohla R5. V sobotu ráno se nám nepovedla volba pneumatik, které se přehřívaly, a dost to klouzalo. Nechtěl jsem udělat chybu jako na Krumlově a nechtěl riskovat a stejně se to nepovedlo. Výsledek soutěže tedy nehodnotím, jako nějaký zázrak, jsme ale v cíli bez poškození auta a teď se musíme hodně soustředit na Bohemku. Kde bych se chtěl dostat do správného, rychlého, ale plynulého tempa. Díky celému týmu a všem našim partnerům. Tentokrát to sice nebylo „dobře hustý“, ale příště to bude lepší.“
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?