Během letošní Rally Bohemia bude premiérově vysílat internetové Rádio Rally Bohemia. Naleznete jej na webových stránkách soutěže a bude přinášet mimo jiné on-line rozhovory s předními jezdci z cílů jednotlivých rychlostních zkoušek.
Rally Bohemia připravuje internetové on-line Rádio Rally Bohemia. Diváci a fanoušci se v něm budou moci dozvědět aktuální informace z průběhu soutěže, průběžné pořadí a především si poslechnout rozhovory s nejlepšími závodníky ze stanovišť STOP v cíli všech rychlostních zkoušek. Tyto bezprostřední rozhovory s jezdci vždy patří k tomu nejzajímavějšímu. Jelikož velká část fanoušků bude během závodního víkendu samozřejmě v terénu u tratí rychlostních zkoušek nebo v servisu, bude k dispozici též mobilní aplikace Radia Rally Bohemia. Další podrobnosti budou umístěny na oficiálním webu soutěže www.rallybohemia.cz
Internetové rádio ovšem zdaleka nebude jediným mediálním kanálem, kde bude možné nalézt po dobu „Bohemky“ informace a zajímavosti z průběhu rally. Krátké aktuální zprávy budou na webu soutěže a další zajímavosti také na oficiálním facebookovém profilu Rally Bohemia. Soutěž budete moci sledovat i na sociálních sítích Instagram a Twitter.
Uzávěrka přihlášek ke startu do soutěže je v úterý 21. června v 18 hodin. Rallye Bohemia se koná o prvním prázdninovém víkendu 2. - 3. července 2016 v Mladé Boleslavi a jejím okolí jako čtvrtý podnik MČR v rally, třetí podnik MČR v rally historických automobilů. Její součástí je též exhibiční Rally Legend.
Tradičním generálním partnerem Rally Bohemia je automobilka ŠKODA AUTO.
Rally Bohemia je na sociálních sítích k nalezení na těchto účtech:
Facebook: www.facebook.com/rallybohemia
Twitter: twitter.com/RallyBohemia
Youtube: www.youtube.com/user/RallyBohemia
Instagram: instagram.com/rallybohemia
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.