Během letošní Rally Bohemia bude premiérově vysílat internetové Rádio Rally Bohemia. Naleznete jej na webových stránkách soutěže a bude přinášet mimo jiné on-line rozhovory s předními jezdci z cílů jednotlivých rychlostních zkoušek.
Rally Bohemia připravuje internetové on-line Rádio Rally Bohemia. Diváci a fanoušci se v něm budou moci dozvědět aktuální informace z průběhu soutěže, průběžné pořadí a především si poslechnout rozhovory s nejlepšími závodníky ze stanovišť STOP v cíli všech rychlostních zkoušek. Tyto bezprostřední rozhovory s jezdci vždy patří k tomu nejzajímavějšímu. Jelikož velká část fanoušků bude během závodního víkendu samozřejmě v terénu u tratí rychlostních zkoušek nebo v servisu, bude k dispozici též mobilní aplikace Radia Rally Bohemia. Další podrobnosti budou umístěny na oficiálním webu soutěže www.rallybohemia.cz
Internetové rádio ovšem zdaleka nebude jediným mediálním kanálem, kde bude možné nalézt po dobu „Bohemky“ informace a zajímavosti z průběhu rally. Krátké aktuální zprávy budou na webu soutěže a další zajímavosti také na oficiálním facebookovém profilu Rally Bohemia. Soutěž budete moci sledovat i na sociálních sítích Instagram a Twitter.
Uzávěrka přihlášek ke startu do soutěže je v úterý 21. června v 18 hodin. Rallye Bohemia se koná o prvním prázdninovém víkendu 2. - 3. července 2016 v Mladé Boleslavi a jejím okolí jako čtvrtý podnik MČR v rally, třetí podnik MČR v rally historických automobilů. Její součástí je též exhibiční Rally Legend.
Tradičním generálním partnerem Rally Bohemia je automobilka ŠKODA AUTO.
Rally Bohemia je na sociálních sítích k nalezení na těchto účtech:
Facebook: www.facebook.com/rallybohemia
Twitter: twitter.com/RallyBohemia
Youtube: www.youtube.com/user/RallyBohemia
Instagram: instagram.com/rallybohemia
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.