Středisko automobilového sportu ve Zlíně zve na další ze svých kurzů pro jezdce rally. Tentokrát se jedná o Rally camp, který je určen pro jezdce rozšiřující svou stávající licenci z vozů 2WD na 4WD.
Kurz proběhne v úterý 14. června 2016 na letišti v Biskupicích a jeho účastníci se dozvědí řadu informací z oblasti všeobecné techniky jízdy, porovnání jízdy s vozy 2WD a 4WD, nastavení a přípravy vozu, tvorby rozpisu, zdravé výživy nebo práce s médii. Zároveň absolvují praktické zkušební jízdy. Lektorem bude přední český jezdec a několikanásobný mistr České republiky v rally Václav Pech jun.
Případní zájemci naleznou detailní informace o kurzu a formuláře na webu www.rallyzlin.cz. Přihlášení je možné do pátku 10. června zasláním přihlášky na adresu barbora@czechrally.com. Účastníci si pro absolvování campu musí zajistit vlastní automobil 4WD. Cena kurzu je 10 000 Kč, pro spolujezdce 1 500 Kč.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.