Na dnešní tiskové konferenci, které se konala v prostorách Autoklubu České republiky, byl představen tým vítězů projektu Autoklub Rally Talent 2016.
Vítěz projektu Karel Kupec usedne do závodního vozu značky Peugeot 208 R2 s Karolínou Jugasovou. Na druhém místě umístěný Václav Černín rozjede letošní sezónu se spolujezdcem Jiřím Strossem. První start oba týmy čeká dne 26. března 2016 na 7. Testovací RZ Žiželice 2016, kde se setkají tváří v tvář zkušeným rally jezdcům.
Václav Černín absolvuje šampionát Rally sprint série a Karel Kupec bude bojovat v Mistrovství České republiky v rally. Obě posádky se pak budou účastnit i dalších nesportovních akcí, jako je například automobilová slavnost Legendy, která se již tradičně koná v Praze.
Pro oba týmy jsou připraveny vozy značky Peugeot. Posádky absolvovaly veškerá potřebná školení, tréninky a stále pracují na své kondici pro nastávající sezónu.
„Součástí závodění jsou samozřejmě také finanční prostředky, a abychom kluky naučili i obchodnímu jednání, mají na vozech vyhrazený prostor pro potenciální partnery, které mají za úkol si sami sehnat“ sdělil Adam Eliáš, generální sekretář pro automobilový sport Autoklubu České republiky.
Zástupce hlavního partnera společnosti Peugeot Česká republika Marco Venturini k projektu Autoklub Peugeot Rally Talent dodává: „Značka Peugeot pomohla už několika talentům dostat se mezi světovou špičku rally a byl bych moc rád, kdyby se nám něco podobného povedlo i v ČR. Současně je tento projekt pro nás příležitostí potvrdit skvělou reputaci vozu Peugeot 208 R2“.
Partnery týmů Autoklub Rally Talent 2016 jsou Peugeot ČR, TOTAL, Faster magazín, Legendy, Pirelli a MK Racing. Autoklub ČR již nyní děkuje všem partnerům a těší se na letošní spolupráci.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?