Organizační výbor Rally Bohemia vydává prohlášení reagující na některé nepravdivé informace a spekulace, které se nyní objevují.
Vzhledem k tomu, že se v minulých dnech objevily některé neúplné, nepravdivé či spekulativní informace o Rally Bohemia, rozhodl se na ně organizační výbor soutěže reagovat.
Přípravy Rally Bohemia 2016 a její uspořádání je momentálně velmi složité vzhledem k určení termínu v kalendáři, který byl za poslední měsíc několikrát změněn ne vinou pořadatele. Organizační výbor Rally Bohemia ve spolupráci s partnery soutěže musí nyní posoudit, zdali je reálné v rámci potřebných a daných lhůt podnik uspořádat v novém termínu.
Podnik jako takový a jeho podoba na rok 2016 se aktuálně intenzivně řeší s ohledem na určený nový termín. Úplné vyjádření organizačního výboru Rally Bohemia nebude k dispozici dříve než 13.11.2015. Tuto informaci mají všechny zainteresované strany, proto je v tuto chvíli zbytečné uvádět či zveřejňovat neúplné, či zavádějící informace, které mohou Rally Bohemia poškodit.
Děkujeme za pochopení a věříme, že se nám v této složité situaci, do které jsme se dostali ne vlastní vinou, podaří uspořádat Rally Bohemia i v roce 2016 a pokračovat v tradici, která již trvá více než 42 let.
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?