Slovenský KL Racing Rally Team počas Rally Jeseníky predstaví s Fordom Fiesta R5, s ktorým odštartuje posádka Kukučka - Mozner mladší. Okrem tejto dvojice sa vo farbách tímu predstaví aj Pavoľ Cireň na Renaulte Clio.
Tomáš Kukčka s Radovanom Moznerom mladším majú za sebou dobrú sezónu, v rámci ktorej dosahovali s vozidlom Subaru Impreza WRC veľmi pekné výsledky v rámci slovenského rally šampionátu. Na Rally Košice sa však k nim šťastie obrátilo chrbtom a ich jazda skončila haváriou. Našťastie bez ujmy na zdraví, avšak Subaru odišlo s poriadne pošramotenou karosériou. Sezóna v KL Racing Rally Teame ešte nekončí a táto mladá dvojica sa predstaví aj u našich západných susedov, v Čechách. Tomáš si Subaru Impreza nevedel vynachváliť, ale z dôvodu nutnej opravy ešte nie je schopné boja a tak KL Racing Rally Team siahol po náhradnom riešení. Tým je Ford Fiesta R5, ktorú Tomáš už pred dvoma rokmi testoval v Anglicku. Jeho prvá „ostrá“ rally premiéra sa preto udeje v rámci Rally Jeseníky so sídlom v Českom Šternberku počas nadchádzajúceho víkendu.
Aby im však v Šterberku a jeho okolí nebolo samým smutno, na štart spomínanej súťaže sa postaví aj druhá posádka KL Racing Rally Teamu, v ktorej bude za volantom Renaultu Clio RS sedieť Pavol Cireň.
„Som rád, že Tomáš s Radovanom budú na Rally Jeseníky štartovať s vozidlom Ford Fiesta R5. Viem, že Tomáš bol by radšej štartoval so Subaru, to žiaľ v tomto momente nahradí R5. Verím tomu, že táto premiéra bude úspešná. Nielen pre náš tím, ale aj pre obe naše posádky bude Rally Jeseníky absolútne novou súťažou a ja som rád, že sa jej môžeme zúčastniť. Čaká nás v tohtoročnej sezóne ešte niekoľko podujatí a Rally Jeseníky je prvým z nich. Som zvedavý ako sa našim posádkam podarí porovnať s českou konkurenciou,“ povedal Marek Lokaj, manažér KL Racing Rally Teamu.
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?