Velkou výzvou pro bulharskou závodnici je další závod evropského mistrovství v rally - Barum Czech Rally Zlín 2015 a rovněž nový vůz, který na tomto významném a nejen pro Ekaterinu atraktivním závodu, „osedlá“.
Se svou novou navigátorkou Yulyanou Nirfash usednou do nového vozu - Mitsubishi Evo 9. Obě se poznaly na evropských soutěžích Rally Championship v posledních dvou letech, Nirfash soutěžila ve vozech s pohonem předních kol s pilotem Zoltanem Beshenyakem.
V roce 2015 se již krásný bulharsko - maďarský tandem zúčastnil rally v Irsku, kde získal první místo v dámských posádkách, ale zlomené šrouby držící motor v jejich Citroenu C2 je donutily závodění přerušit, a tak další závod v Belgii již holky neabsolvovaly. V důsledku tohoto technického problému auto utrpělo vážné škody, finanční důvody rovněž vystavily „stopku“.
V této těžké chvíli však Ekaterina dostala nabídku českého týmu Antonína Tlusťáka, aby se objevila na Barum rally s jejich vozem Mitsubishi Evo 9.
„Je to návrat do šampionátu tři závody před koncem. Doufám, že budeme mít možnost účastnit se alespoň ještě jednoho startu ve Švýcarsku nebo v Řecku. Auto, které máme pro závod v České republice, je pro mě velkou výzvou. Mitsubishi je radikálně odlišné od mého Citroenu. Minulý týden jsem absolvovala svůj první test s ním. Tento vůz je mnohem těžší než můj, běží v nízkých otáčkách a musí se řídit vysokou rychlostí. Vše je jiné v porovnání s C2 ", prozradila Ekaterina.
„Doufám, že si budu moct „zatestovat“ alespoň 100 kilometrů, abych se s autem více seznámila. Velkým problémem pro mě bude brždění, protože s tímto vozem budu muset brzdit mnohem dříve, ale na to nejsem zatím zvyklá. Trasy v České republice jsou velmi těžké a zrádné. Budete muset být velmi opatrné" dodala Ekaterina.
Po seznamovacích jízdách ve středu a ve čtvrtek a si bude muset posádka připravit úplně nový rozpis oproti předchozím ročníkům a nachystat se na páteční kvalifikační zkoušku.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?