Velkou výzvou pro bulharskou závodnici je další závod evropského mistrovství v rally - Barum Czech Rally Zlín 2015 a rovněž nový vůz, který na tomto významném a nejen pro Ekaterinu atraktivním závodu, „osedlá“.
Se svou novou navigátorkou Yulyanou Nirfash usednou do nového vozu - Mitsubishi Evo 9. Obě se poznaly na evropských soutěžích Rally Championship v posledních dvou letech, Nirfash soutěžila ve vozech s pohonem předních kol s pilotem Zoltanem Beshenyakem.
V roce 2015 se již krásný bulharsko - maďarský tandem zúčastnil rally v Irsku, kde získal první místo v dámských posádkách, ale zlomené šrouby držící motor v jejich Citroenu C2 je donutily závodění přerušit, a tak další závod v Belgii již holky neabsolvovaly. V důsledku tohoto technického problému auto utrpělo vážné škody, finanční důvody rovněž vystavily „stopku“.
V této těžké chvíli však Ekaterina dostala nabídku českého týmu Antonína Tlusťáka, aby se objevila na Barum rally s jejich vozem Mitsubishi Evo 9.
„Je to návrat do šampionátu tři závody před koncem. Doufám, že budeme mít možnost účastnit se alespoň ještě jednoho startu ve Švýcarsku nebo v Řecku. Auto, které máme pro závod v České republice, je pro mě velkou výzvou. Mitsubishi je radikálně odlišné od mého Citroenu. Minulý týden jsem absolvovala svůj první test s ním. Tento vůz je mnohem těžší než můj, běží v nízkých otáčkách a musí se řídit vysokou rychlostí. Vše je jiné v porovnání s C2 ", prozradila Ekaterina.
„Doufám, že si budu moct „zatestovat“ alespoň 100 kilometrů, abych se s autem více seznámila. Velkým problémem pro mě bude brždění, protože s tímto vozem budu muset brzdit mnohem dříve, ale na to nejsem zatím zvyklá. Trasy v České republice jsou velmi těžké a zrádné. Budete muset být velmi opatrné" dodala Ekaterina.
Po seznamovacích jízdách ve středu a ve čtvrtek a si bude muset posádka připravit úplně nový rozpis oproti předchozím ročníkům a nachystat se na páteční kvalifikační zkoušku.
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?