Jednou z největších novinek letošního ročníku mistrovství Evropy v automobilových soutěžích je souboj o finanční prémie pro nejlepší soukromé posádky, které vypisuje promotér seriálu Eurosport Events.
Na každém letošním závodě ME se bojuje o 20 000 euro, které jsou rozdány mezi sedmičku nejúspěšnějších soukromých posádek v absolutní klasifikaci.
Pro získání zmíněných finančních odměn je však potřeba splnit čtyři základní posádky. Posádka musí být zaregistrována do mistrovství Evropy, musí na svém soutěžním voze využívat pneumatiky jednoho ze tří partnerů ME (Michelin, Pirelli a Yokohama), nesmí řídit vůz kategorie RRC a nesmí dostávat podporu od továrního týmu.
pozice odměna (€)1. místo 7 0002. místo 5 0003. místo 3 0004. místo 2 0005. místo 1 0006. místo 1 0007. místo 1 000
Kdo si ze Zlína odveze největší odměny?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?