45. ročník Barum Czech Rally Zlín se nezadržitelně blíží a organizátoři letos poprvé nabízí možnost zvýhodněné permanentky online na nově otevřeném e-shopu Visitrally.cz. Permanentka zajišťuje návštěvníkům srpnové Barum Czech Rally Zlín volný vstup na kvalifikační zkoušku, do servisní zóny a na všechny ze čtrnácti rychlostních zkoušek konaných v průběhu posledního srpnového víkendu.
„Barum Czech Rally Zlín je jedním z největších motoristických podniků v České republice a ve spojení s prestižním seriálem mistrovství Evropy není jednoduché na tak rozsáhlou akci najít finance. Pořadatelé proto na rychlostních zkouškách vybírají vstupné a diváci se tak stávají jedním z významných partnerů celé rally. Za to jim děkujeme,“ říká Ing. Jan Regner, zástupce ředitele BCRZ.
Kdo by si chtěl užít rally ze speciálního místa s výhledem na páteční městskou rychlostní zkoušku, může využít nové nabídky VIP diváckého místa na garážích u 21. budovy. K dispozici bude teplý nebo studený raut a permanentka na celý závodní víkend. V sobotu pak zájemci mohou vyrazit na polokruhovou zkoušku Slušovice, kde na ně bude čekat VIP místo s výhledem na dlouhou pasáž oblíbené rychlostní. Občerstvení po celý den zajistí bohatý raut.
Pořadatelé barumky i v letošním roce pokračují v úspěšném zážitkovém programu. Milovníci adrenalinu se tak mohou na chvíli stát navigátory v opravdovém závodním voze Mitsubishi Lancer EVO IX nebo mají možnost zhlédnout některou z rychlostních zkoušek z ptačí perspektivy z paluby vrtulníku Robinson.
Už nyní lze na oficiálním eshopu www.visitrally.cz objednat zbrusu novou knihu Barum Czech Rally Zlín – evropská stopa, mapující historii barumky od roku 1971 až do dnešních dnů. V průběhu prázdnin je doplňována stylová výbava a fanoušci se tak budou moci obléknout do triček, brýlí nebo čepic a vyrazit tak na pětačtyřicátou Barum Czech Rally Zlín stylově vybaveni.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?