45. ročník Barum Czech Rally Zlín se nezadržitelně blíží a organizátoři letos poprvé nabízí možnost zvýhodněné permanentky online na nově otevřeném e-shopu Visitrally.cz. Permanentka zajišťuje návštěvníkům srpnové Barum Czech Rally Zlín volný vstup na kvalifikační zkoušku, do servisní zóny a na všechny ze čtrnácti rychlostních zkoušek konaných v průběhu posledního srpnového víkendu.
„Barum Czech Rally Zlín je jedním z největších motoristických podniků v České republice a ve spojení s prestižním seriálem mistrovství Evropy není jednoduché na tak rozsáhlou akci najít finance. Pořadatelé proto na rychlostních zkouškách vybírají vstupné a diváci se tak stávají jedním z významných partnerů celé rally. Za to jim děkujeme,“ říká Ing. Jan Regner, zástupce ředitele BCRZ.
Kdo by si chtěl užít rally ze speciálního místa s výhledem na páteční městskou rychlostní zkoušku, může využít nové nabídky VIP diváckého místa na garážích u 21. budovy. K dispozici bude teplý nebo studený raut a permanentka na celý závodní víkend. V sobotu pak zájemci mohou vyrazit na polokruhovou zkoušku Slušovice, kde na ně bude čekat VIP místo s výhledem na dlouhou pasáž oblíbené rychlostní. Občerstvení po celý den zajistí bohatý raut.
Pořadatelé barumky i v letošním roce pokračují v úspěšném zážitkovém programu. Milovníci adrenalinu se tak mohou na chvíli stát navigátory v opravdovém závodním voze Mitsubishi Lancer EVO IX nebo mají možnost zhlédnout některou z rychlostních zkoušek z ptačí perspektivy z paluby vrtulníku Robinson.
Už nyní lze na oficiálním eshopu www.visitrally.cz objednat zbrusu novou knihu Barum Czech Rally Zlín – evropská stopa, mapující historii barumky od roku 1971 až do dnešních dnů. V průběhu prázdnin je doplňována stylová výbava a fanoušci se tak budou moci obléknout do triček, brýlí nebo čepic a vyrazit tak na pětačtyřicátou Barum Czech Rally Zlín stylově vybaveni.
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.