Již 42. ročník Rallye Bohemia se v uplynulých víkendových dnech uskutečnil v Mladé Boleslavi a jejím okolí. Mezi více jak dvěma stovkami přihlášených posádek nechyběla ani dvojice úřadujících mistrů České republiky EuroOil – invelt teamu Václav Pech jun. – Petr Uhel.
„Naším cílem bylo bojovat zde o vítězství, ale celý team si zároveň uvědomoval, jak náročné to v Boleslavi proti domácím škodovkám bude, což dokládalo posílení stálé škodovácké posádky Kopecký/Dresler o další posádku Lappi /Ferm, kteří jsou úřadujícími mistry Evropy. Od startu se jelo vysoké tempo a nám se poštěstilo ještě v průběhu první etapy dostat za Kopeckého na druhé místo,“ popisuje úvod Rallye Bohemia Václav Pech jun.
V neděli ve druhé etapě za krásného slunného počasí Pech s Uhlem bezpečně drželi druhou příčku. „Honza Kopecký nám tentokrát však po kouskách stále ujížděl a my už nedokázali jet rychleji a raději začali hlídat pozice za sebou. Musím říct, že soutěž byla opět pěkná, velké množství fanoušků dělalo bouřlivou atmosféru. Miník fungoval skvěle a druhé místo na Bohemce s takovou konkurencí musíme brát jako úspěch,“ uzavírá Václav Pech jun.
Druhá příčka patří posádce EuroOil – invelt teamu i v celkovém hodnocení Mistrovství České republiky v rallye. Teď čeká celý team více než jeden měsíc intenzivních příprav na slavnou Barum Rallye ve Zlíně, kam posádka EuroOil – invelt teamu vyrazí v roli obhájce loňského vítězství.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?