Na start se postaví 88 posádek, špici soutěže posílí dva seveřané s vozy WRC. Bývalý tovární jezdec Hyundai a Škody Auto, Juho Hänninen, pojede s Fordem Fiesta RS WRC od M-Sportu. Fin měl jet ve Švédsku s Citroënem DS3 WRC, avšak ze startu na poslední chvíli sešlo kvůli finančním problémům.
Po nepovedeném startu sezony se do WRC vrací také Henning Solberg, i on pojede s Fordem Fiesta RS WRC. Další Ford bude vodit v lesích Alexey Lukyanuk, pro kterého to bude premiéra s vozem WRC. Škoda Auto nasadí Lappiho a Tidemanda.
Startovní listina: zde
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?