Pátek 26. června je posledním dnem, kdy je možné se přihlásit ke startu na 42. Rally Bohemia a Rally Bohemia Historic. Přihlásit se lze primárně editovatelnou elektronickou přihláškou na webu soutěže, případně též klasickou papírovou přihláškou.
Již jen desítky hodin zbývají do termínu, do kdy je možné se přihlásit ke startu na 42. Rally Bohemia. Soutěž je zařazena do FIA Mistrovství Evropy v rally historických automobilů, MČR v rally, MČR v rally historických automobilů a Regional Rally Cupu. Součástí soutěže je též Rally Legend.
Pořadatel očekává start posádek továrního týmu ŠKODA Motorsport s vozy ŠKODA Fabia R5 a dále špičkových českých rally jezdců ve všech kategoriích. Mezi nimi bude i několik předchozích vítězů Rally Bohemia a mistrů České republiky v rally. Zpestřením bude start starších vozů WRC, které jsou letos do českého šampionátu připuštěny, a účast zahraničních posádek Regional Rally Cupu.
V rámci FIA Mistrovství Evropy historických automobilů přijedou přední evropské posádky na atraktivních a rychlých vozech ze sedmdesátých a osmdesátých let. Ty budou doprovázet účastníci Mistrovství České republiky v rally historických automobilů.
Průběžný on-line seznam již přihlášených posádek do všech částí závodu můžete sledovat na www.rallybohemia.cz. V pátek 26. června budou na oficiálních internetových stránkách soutěže zveřejněny taktéž mapy rychlostních zkoušek.
Organizátoři 42. Rally Bohemia a Rally Bohemia Historic Vás srdečně zvou k návštěvě soutěže. Tradičním generálním partnerem Rally Bohemia je automobilka ŠKODA AUTO.
Rally Bohemia je k nalezení též na sociálních sítích.
Facebook: www.facebook.com/rallybohemia
Twitter: twitter.com/RallyBohemia
Youtube: www.youtube.com/user/RallyBohemia
Instagram: instagram.com/rallybohemia
Bc. Aleš Holakovský, tiskový mluvčí 42nd RALLY BOHEMIA e-mail: press@rallybohemia.cz web: www.rallybohemia.cz
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?