Pátek 26. června je posledním dnem, kdy je možné se přihlásit ke startu na 42. Rally Bohemia a Rally Bohemia Historic. Přihlásit se lze primárně editovatelnou elektronickou přihláškou na webu soutěže, případně též klasickou papírovou přihláškou.
Již jen desítky hodin zbývají do termínu, do kdy je možné se přihlásit ke startu na 42. Rally Bohemia. Soutěž je zařazena do FIA Mistrovství Evropy v rally historických automobilů, MČR v rally, MČR v rally historických automobilů a Regional Rally Cupu. Součástí soutěže je též Rally Legend.
Pořadatel očekává start posádek továrního týmu ŠKODA Motorsport s vozy ŠKODA Fabia R5 a dále špičkových českých rally jezdců ve všech kategoriích. Mezi nimi bude i několik předchozích vítězů Rally Bohemia a mistrů České republiky v rally. Zpestřením bude start starších vozů WRC, které jsou letos do českého šampionátu připuštěny, a účast zahraničních posádek Regional Rally Cupu.
V rámci FIA Mistrovství Evropy historických automobilů přijedou přední evropské posádky na atraktivních a rychlých vozech ze sedmdesátých a osmdesátých let. Ty budou doprovázet účastníci Mistrovství České republiky v rally historických automobilů.
Průběžný on-line seznam již přihlášených posádek do všech částí závodu můžete sledovat na www.rallybohemia.cz. V pátek 26. června budou na oficiálních internetových stránkách soutěže zveřejněny taktéž mapy rychlostních zkoušek.
Organizátoři 42. Rally Bohemia a Rally Bohemia Historic Vás srdečně zvou k návštěvě soutěže. Tradičním generálním partnerem Rally Bohemia je automobilka ŠKODA AUTO.
Rally Bohemia je k nalezení též na sociálních sítích.
Facebook: www.facebook.com/rallybohemia
Twitter: twitter.com/RallyBohemia
Youtube: www.youtube.com/user/RallyBohemia
Instagram: instagram.com/rallybohemia
Bc. Aleš Holakovský, tiskový mluvčí 42nd RALLY BOHEMIA e-mail: press@rallybohemia.cz web: www.rallybohemia.cz
Věděli jste, že čtyřkovou Octavii můžete mít s dvoulitrovým benzínovým motorem o výkonu 150 kW a pohonem 4x4? Že ne? Buďte v klidu, v nabídce je tato motorizace poměrně čerstvě, ale dnes ji pořádně proklepneme. Pokud chcete do Octavie kultivovaný benzínový motor a zároveň příjemnou dynamiku, měli byste tento agregát zvážit. Dvoulitr 2,0 TDI o výkonu 110 kW je „traktoroidní“ motor s tupou reakcí na plyn a vedle patnáctistovky 1,5 TSI o stejném výkonu příliš nedává smysl – rozdíl cca jednoho litru ve spotřebě je zanedbatelný. Dnes testovaný benzínový dvoulitr povznesl Octavii na zcela novou úroveň, co ale spotřeba a cena?
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.