Jméno Vačkářová již ve startovkách nehledejte

Rally Orlické Hory (CZE)
Rally Orlické Hory (CZE), foto: Jan Dušek, RallyZone.cz
Martin Trdla 6. května 2015 08:00
Sdílej:

Prvního májového dne se na maratonskou soutěž vydala ostřílená pilotka i co-pilotka "bakelitových strojů" Veronika Vačkářová Kotková. Že nepůjde o jednoduchou rallye svědčí i fakt, že posádku tvoří s jistým Michalem „Krtkem“ Kotkem, dalším, benzínem zasaženým druhem. Přejme oběma, aby to byl úspěšný závod bez karambolů a nepřehledných horizontů. Své ano si řekli 1.5.2015 na zámečku v Litni. A to je jistě důvod vyzpovídat tuto sympatickou černovlásku.

Verčo, pověz mi, kdo u vás doma píše noty a kdo je poslouchá...

Budeme se tvářit, že noty píše Krtek a já jako poslušná partnerka poslouchám. Ale někdo mu tu ruku nenápadně vést musí, že jo… :-)

Bylo pro Tebe překvapením, že Tě Michal požádal o ruku?

Abych byla upřímná, tak ano, protože si od začátku vztahu docela zakládal na své pověsti „nepolapitelného“. Když jsme byli vloni v létě na návštěvě muzea ve Zwickau a on u Trabanta 800RS poklekl, myslela jsem si, že si chce prohlédnout něco na podvozku. Chvilku mi trvalo, než mi to došlo. Každopádně mě potěšil, byl to pro mě nezapomenutelný okamžik. Oceňuji, jakou si dal práci s touto významnou událostí.

Hodláš se usadit za plotnou nebo začneš naplno závodit s manažerskou podporou svého manžela? Pokud vím, v roce 2010 jsi byla mistryní automobilového slalomu, v roce 2013 jste s Markétou  získaly titul mistryně rallye pravidelnosti středoevropského poháru, a v letech 2013 a 2014 jsi v poháru TWRC stála opět na stupních vítězů.

Za plotnou stojím od začátku působení v KRT. Většinou jsem se starala o krtering, dokumentaci a veškeré dění v zákulisí. Postupem času se role mění a já čím dál tím víc závodím, a to i díky Michalovi a jeho úžasné podpoře. Uvidíme jaký bude další vývoj, ale volantu už se rozhodně pouštět nehodlám.

Stále v Trabantu? Holka a ještě v takovém voze, není to trochu exotika?

Pro někoho možná ano. Já si jízdu v Trabantu užívám. Je to historik, za kterým se na závodě ohlédnete a navíc krásně ovladatelný. Věřím že nějakou tu sezonu spolu ještě absolvujeme. I když nezastírám, že bych někdy ráda přesedla do něčeho silnějšího.

Proslýchá se, že příští týden uvidíme novou posádku ve složení Kotková – Bulinová při Podbrdské rallye.

S mou spolujezdkyní Markétou brázdíme rychlostní zkoušky už třetí sezonu. Nové bude pouze mé příjmení a motor v Trabikovi, který naši šikovní mechanici snad vymění za novější evoluci. Na start Podbrdské rallye se postavíme již potřetí a moc se těšíme. Soutěže pořádané pod taktovou RKHA bývají vždy perfektně zorganizované a plné takové až rodinné atmosféry.

Touto cestou tedy zve celý Krtek Racing Team své příznivce a kamarády pod týmové stany při konání Podbrdské rallye. Jistě se najde svatební koláček i trocha lahodného moku pro všechny. 

Stalo se
Novinky ze světa EV
Koncept vozu Tesla Model 3+

Tesla vytře evropským automobilkám zrak. Představí Model 3+ s dojezdem až 800 km

Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.

Testy aut
DS 7 PHEV 300 AWD Edition France

DS 7 PHEV 300 AWD Edition France – šmrncovní plug-in hybrid za zvýhodněnou cenu

Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?

Testy aut
Mercedes-Benz GLB

Test ojetiny: Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC – prémiový všeuměl o více než třetinu levněji

Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.