Prvního májového dne se na maratonskou soutěž vydala ostřílená pilotka i co-pilotka "bakelitových strojů" Veronika Vačkářová Kotková. Že nepůjde o jednoduchou rallye svědčí i fakt, že posádku tvoří s jistým Michalem „Krtkem“ Kotkem, dalším, benzínem zasaženým druhem. Přejme oběma, aby to byl úspěšný závod bez karambolů a nepřehledných horizontů. Své ano si řekli 1.5.2015 na zámečku v Litni. A to je jistě důvod vyzpovídat tuto sympatickou černovlásku.
Verčo, pověz mi, kdo u vás doma píše noty a kdo je poslouchá...
Budeme se tvářit, že noty píše Krtek a já jako poslušná partnerka poslouchám. Ale někdo mu tu ruku nenápadně vést musí, že jo… :-)
Bylo pro Tebe překvapením, že Tě Michal požádal o ruku?
Abych byla upřímná, tak ano, protože si od začátku vztahu docela zakládal na své pověsti „nepolapitelného“. Když jsme byli vloni v létě na návštěvě muzea ve Zwickau a on u Trabanta 800RS poklekl, myslela jsem si, že si chce prohlédnout něco na podvozku. Chvilku mi trvalo, než mi to došlo. Každopádně mě potěšil, byl to pro mě nezapomenutelný okamžik. Oceňuji, jakou si dal práci s touto významnou událostí.
Hodláš se usadit za plotnou nebo začneš naplno závodit s manažerskou podporou svého manžela? Pokud vím, v roce 2010 jsi byla mistryní automobilového slalomu, v roce 2013 jste s Markétou získaly titul mistryně rallye pravidelnosti středoevropského poháru, a v letech 2013 a 2014 jsi v poháru TWRC stála opět na stupních vítězů.
Za plotnou stojím od začátku působení v KRT. Většinou jsem se starala o krtering, dokumentaci a veškeré dění v zákulisí. Postupem času se role mění a já čím dál tím víc závodím, a to i díky Michalovi a jeho úžasné podpoře. Uvidíme jaký bude další vývoj, ale volantu už se rozhodně pouštět nehodlám.
Stále v Trabantu? Holka a ještě v takovém voze, není to trochu exotika?
Pro někoho možná ano. Já si jízdu v Trabantu užívám. Je to historik, za kterým se na závodě ohlédnete a navíc krásně ovladatelný. Věřím že nějakou tu sezonu spolu ještě absolvujeme. I když nezastírám, že bych někdy ráda přesedla do něčeho silnějšího.
Proslýchá se, že příští týden uvidíme novou posádku ve složení Kotková – Bulinová při Podbrdské rallye.
S mou spolujezdkyní Markétou brázdíme rychlostní zkoušky už třetí sezonu. Nové bude pouze mé příjmení a motor v Trabikovi, který naši šikovní mechanici snad vymění za novější evoluci. Na start Podbrdské rallye se postavíme již potřetí a moc se těšíme. Soutěže pořádané pod taktovou RKHA bývají vždy perfektně zorganizované a plné takové až rodinné atmosféry.
Touto cestou tedy zve celý Krtek Racing Team své příznivce a kamarády pod týmové stany při konání Podbrdské rallye. Jistě se najde svatební koláček i trocha lahodného moku pro všechny.
Máte-li rádi řízení a sportovní vozy, jistě dříve či později narazíte na otázku, jak skloubit tuto vášeň s tím, že čas od času potřebujete také prostornější auto. Toto BMW by mohlo být řešením, jedná se o velice schopný a rychlý stroj, který díky karoserii typu liftback hravě odveze i větší předměty či dvě děti. Jako vždy to však není tak jednoduché a je nutné dělat mírné kompromisy, jaké?
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?