Pořadatelé Rocksteel Valašská rally 2015, úvodního podniku pětidílného seriálu RallySprint Série a Poháru 2+ přistoupili k výběru regulačního poplatku na rychlostních zkouškách a do servisní zóny. K uvedenému rozhodnutí přispěly stále se zvyšující náklady na pořádání automobilové rally. Pořadatel z AutoMotoKlubu Rallye Sport – Vsetín určil přijatelnou výši poplatku pro diváky a věří, že fandové rallyového sportu přijmou tento krok s pochopením.
„Místo vstupného bude vybírán regulační poplatek, který slouží k regulaci a organizovanému příchodu diváků do diváckých míst a parkování návštěvníků rally kvůli bezpečnému průjezdu vozidel integrovaného záchranného systému,“ pověděl Miroslav Hošák, předseda organizačního výboru a ředitel XXXIV. Rocksteel Valašská rally 2015.
Pro vstup do diváckých míst na rychlostní zkoušky s názvy Helfštýn, Špičky, Vsetín a vstup do servisního areálu v prostorách Pily Křižan na Nádražní ulici ve Valašském Meziříčí je potřeba zakoupit si regulační tiket v ceně 30 Kč a tento tiket mít neustále u sebe, nosit na viditelném místě a dbát pokynů na přístupových místech. „Regulační tikety zakoupíte na přístupových místech k rychlostním zkouškám. Permanentní vstupy nebudou k dispozici. Regulační tiket slouží pouze k jednomu vstupu, pokud divák opustí jednotlivou rychlostní zkoušku nebo servisní areál, při dalším vstupu si musí zakoupit nový regulační tiket. Příjezd vozidel k diváckým místům není zpoplatněn,“ upřesnil Hošák.
S regulačním tiketem se dostanete do následujících diváckých prostorů:
- RZ 1, 3 HELFŠTÝN (Rakov – Podhůra)
- RZ 2, 4 ŠPIČKY (Hranice – Hustopeče nad Bečvou)
- RZ 5, 6 VSETÍN (Vsetín – Malá Bystřice)
- Servis A, B – servisní areál Pila Křižan ve Valašském Meziříčí, Nádražní ulice
„Regulační tikety opravňují ke vstupu do diváckých prostorů na jednotlivých rychlostních zkouškách a umožňují vstup do servisního areálu. Start a cíl soutěže na valašskomeziříčském náměstí bude pro diváky zdarma. Vstup zdarma mají rovněž děti do 12 let v doprovodu rodičů na každou rychlostní zkoušku a tělesně postižení občané,“ uvedl Miroslav Hošák, ředitel Rocksteel Valašská rally 2015.
Roman Ordelt
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?