Pořadatelé Rocksteel Valašská rally 2015, úvodního podniku pětidílného seriálu RallySprint Série a Poháru 2+ přistoupili k výběru regulačního poplatku na rychlostních zkouškách a do servisní zóny. K uvedenému rozhodnutí přispěly stále se zvyšující náklady na pořádání automobilové rally. Pořadatel z AutoMotoKlubu Rallye Sport – Vsetín určil přijatelnou výši poplatku pro diváky a věří, že fandové rallyového sportu přijmou tento krok s pochopením.
„Místo vstupného bude vybírán regulační poplatek, který slouží k regulaci a organizovanému příchodu diváků do diváckých míst a parkování návštěvníků rally kvůli bezpečnému průjezdu vozidel integrovaného záchranného systému,“ pověděl Miroslav Hošák, předseda organizačního výboru a ředitel XXXIV. Rocksteel Valašská rally 2015.
Pro vstup do diváckých míst na rychlostní zkoušky s názvy Helfštýn, Špičky, Vsetín a vstup do servisního areálu v prostorách Pily Křižan na Nádražní ulici ve Valašském Meziříčí je potřeba zakoupit si regulační tiket v ceně 30 Kč a tento tiket mít neustále u sebe, nosit na viditelném místě a dbát pokynů na přístupových místech. „Regulační tikety zakoupíte na přístupových místech k rychlostním zkouškám. Permanentní vstupy nebudou k dispozici. Regulační tiket slouží pouze k jednomu vstupu, pokud divák opustí jednotlivou rychlostní zkoušku nebo servisní areál, při dalším vstupu si musí zakoupit nový regulační tiket. Příjezd vozidel k diváckým místům není zpoplatněn,“ upřesnil Hošák.
S regulačním tiketem se dostanete do následujících diváckých prostorů:
- RZ 1, 3 HELFŠTÝN (Rakov – Podhůra)
- RZ 2, 4 ŠPIČKY (Hranice – Hustopeče nad Bečvou)
- RZ 5, 6 VSETÍN (Vsetín – Malá Bystřice)
- Servis A, B – servisní areál Pila Křižan ve Valašském Meziříčí, Nádražní ulice
„Regulační tikety opravňují ke vstupu do diváckých prostorů na jednotlivých rychlostních zkouškách a umožňují vstup do servisního areálu. Start a cíl soutěže na valašskomeziříčském náměstí bude pro diváky zdarma. Vstup zdarma mají rovněž děti do 12 let v doprovodu rodičů na každou rychlostní zkoušku a tělesně postižení občané,“ uvedl Miroslav Hošák, ředitel Rocksteel Valašská rally 2015.
Roman Ordelt
Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?