Definitivní tečku za sezónou 2014 na moravské straně naší republiky udělala Silvestr rallyshow, která se jela den před koncem roku.
Možnost klouzání na uzavřené trati ve Valašské Bystřici využili mladí i starší, čeští i slovenští jezdci. Za mnohé jmenujme například Michala Babičku a Milana Gregušku na Mitsubishi Lancer nebo „divočáky“ Jaroslava Podešvu a Silvestra Mikuláštíka v Subaru Impreza, kteří neumějí jezdit rovně, nýbrž vždy „dveřmi napřed“.
K vidění bylo i krocení škodovek v podání Petra Vraje juniora i seniora a také Rosti Kovařčíka.
Celá akce se nesla ve veselém duchu a kromě sezení za volantem plechových miláčků, jezdci pokoušeli zkrotit i plastového oře. Organizátor akce „Silvero“ Mikuláštík totiž pro startující připravil i dvě divoké jízdy na lyžařském svahu pod Búřovem. Plastové boby byly pro většinu z účastněných těžkým oříškem a doplňkovou cenu „zimní kaskadér“ získal Jaroslav Podešva za nejvíce předvedených nechtěných šulibečků.
I na Silvestr rallyshow 2014 se rozdávaly poháry –ve dvoukolkách byl nejrychlejší Petr Vraj, v absolutní klasifikaci získal 3. místo Jaroslav Podešva, 2. místo Petr Vraj junior a vítězství si odvezl Michal Babička.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?