Ako sme vám sľúbili, dnes si povieme niečo o štarte RUFA Šport Teamu na XX. TipCars Pražskom Rallysprinte.
Jubilejný ročník XX. TipCars Pražský Rallysprint odštartuje už počas nadchádzajúceho piatku a soboty, čiže 28. - 29.novembra 2014. Na štarte, medzi viac ako päťdesiatkou prihlásených, nebude chýbať ani štvornásobný slovenský majster RUFA Šport Team s dvojicou jazdcov. Prvým z nich je víťaz 5. Auto Show 2014, Tomáš Kostka na Forde Fiesta RS WRC, ktorý vyštartuje do súťaže so štartovým číslom 2. S číslom 9 sa divákom v Prahe predstaví štvornásobný absolútny majster Slovenska Grzegorz Grzyb na Forde Fiesta R5. „Pražský Rallysprint mám ja osobne veľmi rád. Náš RUFA Šport Team tu má niekoľkých reklamných partnerov, čiže z môjho pohľadu to nebude iba o súťažení, ale aj o stretnutiach a rozhovoroch s priateľmi, o ich pohostení a samozrejme si spoločne vychutnáme prejazdy súťažných vozidiel, hlavne tých našich, vo farbách RUFA Šport Teamu. Samozrejme, rovnako ako na každú inú súťaž, aj do Prahy ideme súťažiť. V minulosti tu náš tím získal v absolútnom poradí zásluhou Jožka Béreša mladšieho tretie miesto, ale aj druhé a tretie miesto vďaka dvojnásobnému juniorskému majstrovi sveta P.G. Anderssonovi, tak ak by sa aj tento rok podarilo niektorému z našich jazdcov urobiť dobrý výsledok, vôbec by som sa tomu nebránil. Všetko je však v rukách Tomáša a Grzegorza, ktorí štartujú s špičkovou technikou, tak sa nechajme prekvapiť, ako to dopadne,“ opísal pred štartovné pocity manažér RUFA Šport Tamu, Ľubomír Kleman.
Oproti minulému roku, keď bol Pražský Rallysprint nedobrovoľne zavretý v útrobách dostihového štadiónu, prichádza v tomto roku zmena a Pražský Rallysprint sa vracia do svojho pôvodného pôsobiska. Diváci si prejazd súťažných posádok budú mať možnosť opäť užiť v uliciach mesta, pričom súťažná trať bude namotaná v okolí Strahovského štadiónu. Kto zo súťažiacich chce uspieť v rámci tohtoročného Pražského Rallysprintu musí absolvovať celkovo päť rýchlostných skúšok. Toto všetko však bude v pláne až v sobotu, keďže na piatok je pripravené administratívne a technické preberanie, ale aj obhliadka súťažnej trate. Ako sa darilo posádkam slovenského RUFA Šport Teamu vás budeme informovať opäť po víkende.
Když jsem před pár měsíci vybíral auto, které vezmu na dovolenou do italských Alp, tak jsem zvažoval více kandidátů, ale nakonec padla volba na tento Superb. Po cca 1500 km v jednom týdnu se ukázalo, že šlo o vynikající volbu. Proč zrovna jsem si vybral tento model a kolik zvládne tento úsporný fešák ujet kilometrů na jedno natankování?
Cestování vlastním autem po Evropě má své kouzlo, ať už je to svoboda, flexibilita nebo možnost vzít s sebou bez obav i větší zavazadla. Ale co když se za hranicemi něco pokazí? Správné pojištění vám zajistí klidnou dovolenou i v nečekaných situacích. Pojďme si projít, na co byste se měli připravit, než se vydáte na silnici za hranice.
Mercedes-Benz oznámil prudký propad zisku za druhé čtvrtletí letošního roku. Automobilka přiznává, že hlavními důvody jsou dodatečná cla v USA a oslabující prodej v Číně. Kvůli tomu německý výrobce luxusních aut přehodnocuje svůj výhled tržeb na celý rok a očekává jejich výrazný pokles. Informují o tom agentury AFP a Reuters.
S bezpečností dětí na cestách není radno experimentovat. Autosedačka je jedním z nejdůležitějších vybavení pro rodiče a výběr té pravé ovlivní ochranu vašich nejmenších během jízdy. Mezi mnoha značkami, které jsou na trhu autosedaček k mání, vynikají tři z nich – RÖMER, CYBEX a RECARO. Proč jsou mezi rodiči i odborníky v oblasti bezpečnosti tak oblíbené? Čtěte dál!
Elektrifikace postupuje a do měst se kromě velkých SUV začínají tlačit i elektromobily výrazně kompaktnějších rozměrů. Hyundai Inster je jedním z nich – čistě elektrický prcek, který vsází na originální design, užitečnou výbavu a kompaktní rozměry usnadňující městské jízdy. Dokáže však obstát i mimo městské prostředí? A jaká je jeho reálná konkurenceschopnost při ceně, která v našem případě přesáhla hranici 800 tisíc korun?
Tento týden se podíváme na zoubek zánovní Toyotě ProAce. Jedná se o 7 místnou dodávku v nejvyšší výbavě, která je levnější alternativou k Multivanu či Mercedesu třídy V. Mimo bohatou výbavu nabízí také solidní dynamiku i spotřebu a pořádnou porci praktičnosti. Má smysl sáhnout po starší verzi s nízkým nájezdem nebo se vyplatí připlatit si za zcela nové auto?
Společnost Tesla je podle nově podaných regulačních dokumentů v Číně připravena uvést na trh novou verzi svého Modelu 3. Neoficiálně označovaný jako Model 3+ má elektromobil nabídnout rekordní dojezd až 800 kilometrů podle čínského cyklu CLTC, což by z něj učinilo nejdéle jedoucí vůz značky Tesla. Tento údaj výrazně překonává dosavadní verzi Modelu 3 Long Range AWD, která v Číně dosahuje maximálního dojezdu 713 km.
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?