Po oznámení zrušení Rally Lužické hory se zdálo, že jak účastníci sprintového mistrovství, tak soutěžící v rámci Poháru ČR přijdou o jeden podnik.
Ale jak ukázaly dnešní informace, posádky o soutěž nepřijdou, protože místo Lužických hor se oba seriály odehrají v takřka sousedním pohoří při Rally Krkonoše, neboť o přesunu obou seriálu do Krkonoší rozhodl Svaz rally po dohodě s pořadateli. Rally Krkonoše se tedy po původním vyřazení z obou seriálů vracejí zpět a mezi posádkami a fanoušky oblíbená soutěž se pojede se shodnými šampionáty jako vloni. Soutěž se také odehraje ve stejném rozsahu jako v roce 2013, půjde tedy o dvoudenní podnik, když v pátek budou na programu seznamovací jízdy a v sobotu se soutěžící utkají na trati.Doplnění informace o termínu, Rally Krkonoše 2014 se odehrají 4. – 5. července 2014, což by dle slov organizátorů jediný vhodný volný termín. Soutěž tak může pro mnoho posádek sloužit jako vhodný test na Rally Bohemia, která se pojede o týden později.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?
Prémiová SUV jsou u nás velice oblíbená a na silnicích jich vídáme opravdu mnoho. Pořizovací ceny ovšem běžně atakují hranici 3 milionů korun, což není úplně málo. Není tak divu, že se lidé rozhlíží i na trhu ojetých automobilů, kde jsou ceny podstatně příznivější. Jak jezdí tento bílý kousek z roku 2020?