 
            Na říjnovou Rally Příbram pojedou Jaromír Tarabus s Danielem Trunkátem obhajovat vítězství ze svých zdejších posledních dvou startů v letech 2010 a 2012.
Vzhledem k tomu, že se zde však letos očekává především těsný boj o český titul mezi Václavem Pechem a Janem Kopeckým, je jasné, že výchozí situace bude pro dvojici “T&T” ještě obtížnější než v předchozích letech. Co je ovšem jisté již nyní je fakt, že pro posádku bude Rally Příbram rozlučkou s jejím pravidelným působením v českém rallyovém šampionátu. Důvod této změny je však pro český rallysport potěšující.
„Po sedmi společných letech strávených v MMČR v rally nastal příhodný čas na změnu a můžeme oznámit, že v příštím roce absolvujeme FIA European Rally Championship. Bude to pro nás zcela nová výzva, protože s výjimkou Jänner rallye a jednoho Jaromírova startu na Sanremu nemáme se současnými evropskými soutěžemi žádné zkušenosti. I evropský šampionát absolvujeme samozřejmě v týmu Kresta racing, jehož služeb využíváme již dva roky,“ oznamuje revoluční plán pro rok 2014 spolujezdec a týmový manažer v jedné osobě Daniel Trunkát. Předtím je však ještě třeba zúčtovat s rokem stávajícím: „Již nyní je jisté, že jsme získali potřetí po sobě bronzovou příčku v celkovém hodnocení MMČR v rally. Výsledky v Příbrami na tom již nemohou nic změnit. Příští rok nás fanoušci budou moci vidět v domácím šampionátu jen na lednové Jänner rally a Barum Czech rally Zlín. I proto bychom tedy letošní Rally Příbram rádi pojali i jako takovou rozlučku s domácím publikem a poděkování za dlouholetou přízeň,“ zvou fanoušky na poslední díl hlavního českého šampionátu Jaromír Tarabus a Daniel Trunkát.
Pro informace a zajímavosti ze života týmu můžete sledovat facebookový profil Tarabus&Trunkát rally team https://www.facebook.com/pages/TarabusTrunk%C3%A1t-Rally-team/119127594797963?fref=ts a www.tarabus.cz , kde naleznete i informace k Fan klubu T&T, který přichystá po skončení sezony další akci pro své členy.
 
            Největším trendem za posledních 10 let jsou jednoznačně vozy typu SUV. Lidé je mají rádi pro svou robustní karoserii, zvýšení podvozek a dostatek prostoru, jenže mají i nějaká negativa. Proti klasickým kombíkům mívají horší jízdní vlastnosti a také vyšší spotřebu. Vezmeme-li z obou světů to dobré, vznikne zvýšený kombík s pohonem 4x4 a přesně takové auto máme v dnešní recenzi.
 
            Ford Mustang je už desítky let ikonou, kterou pozná asi každý. Tentokrát se podíváme na ojetý kus z roku 2022, který nabízí to nejlepší z klasického amerického receptu - karoserii typu kupé, atmosférický pětilitrový osmiválec, manuální převodovku a v tomto případě i sportovní sedadla Recaro. Je to lepší volba než posledně testovaný kabriolet s automatem?