Na říjnovou Rally Příbram pojedou Jaromír Tarabus s Danielem Trunkátem obhajovat vítězství ze svých zdejších posledních dvou startů v letech 2010 a 2012.
Vzhledem k tomu, že se zde však letos očekává především těsný boj o český titul mezi Václavem Pechem a Janem Kopeckým, je jasné, že výchozí situace bude pro dvojici “T&T” ještě obtížnější než v předchozích letech. Co je ovšem jisté již nyní je fakt, že pro posádku bude Rally Příbram rozlučkou s jejím pravidelným působením v českém rallyovém šampionátu. Důvod této změny je však pro český rallysport potěšující.
„Po sedmi společných letech strávených v MMČR v rally nastal příhodný čas na změnu a můžeme oznámit, že v příštím roce absolvujeme FIA European Rally Championship. Bude to pro nás zcela nová výzva, protože s výjimkou Jänner rallye a jednoho Jaromírova startu na Sanremu nemáme se současnými evropskými soutěžemi žádné zkušenosti. I evropský šampionát absolvujeme samozřejmě v týmu Kresta racing, jehož služeb využíváme již dva roky,“ oznamuje revoluční plán pro rok 2014 spolujezdec a týmový manažer v jedné osobě Daniel Trunkát. Předtím je však ještě třeba zúčtovat s rokem stávajícím: „Již nyní je jisté, že jsme získali potřetí po sobě bronzovou příčku v celkovém hodnocení MMČR v rally. Výsledky v Příbrami na tom již nemohou nic změnit. Příští rok nás fanoušci budou moci vidět v domácím šampionátu jen na lednové Jänner rally a Barum Czech rally Zlín. I proto bychom tedy letošní Rally Příbram rádi pojali i jako takovou rozlučku s domácím publikem a poděkování za dlouholetou přízeň,“ zvou fanoušky na poslední díl hlavního českého šampionátu Jaromír Tarabus a Daniel Trunkát.
Pro informace a zajímavosti ze života týmu můžete sledovat facebookový profil Tarabus&Trunkát rally team https://www.facebook.com/pages/TarabusTrunk%C3%A1t-Rally-team/119127594797963?fref=ts a www.tarabus.cz , kde naleznete i informace k Fan klubu T&T, který přichystá po skončení sezony další akci pro své členy.
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.