Na 40. Rally Bohemia, která odstartuje již tento pátek, se neplatí vstupné. Výjimku představuje divácká Paralell Autodrom Show v Sosnové.
Slavnostní start 40. Rally Bohemia je naplánován na pátek 12. července 2013 v Mladé Boleslavi a na diváky a účastníky této slavné soutěže čeká celkem 18 rychlostních zkoušek na Mladoboleslavsku, Jablonecku a Turnovsku. Na běžných rychlostních zkouškách ve volné krajině nebude nikde od diváků vybíráno vstupné ani poplatky za parkování. Při parkování žádáme diváky o ohleduplný přístup k soukromému vlastnictví a zachování průjezdu pro vozidla záchranných složek. Vstup do servisní zóny v Mladé Boleslavi v ulici Václava Klementa a na rychlostní zkoušky 40. Rally Bohemia je tedy zdarma!
Do peněženky budou muset diváci při 40. Rally Bohemia sáhnout jen jednou a ne nijak hluboko. Zpoplatněn je vstup na diváckou superspeciálku na autodromu v Sosnové u České Lípy s názvem Paralell Autodrom Show. Ta se uskuteční na závěr první etapy rally v sobotu od 18:00. Diváci uvidí celou trať z tribun včetně umělých skoků a šotolinové části. Motory závodních vozů a vůně spálených pneumatik zde ale budou moci fanoušci rychlých kol nasávat celou sobotu, kdy se v Sosnové odehrává jeden ze závodů Czech Drift Series, tedy soutěž driftařů. Ti Autodrom Sosnová obsadí po celý víkend.
Vstupné na Paralell Autodrom Show je možné zakoupit v pokladnách přímo na autodromu, případně lze provést objednávku na obchod@autodrom.cz . Ceny vstupného jsou následující: Tribuna C 200,- Kč, Tribuna D,G150,- Kč, Stání100,- Kč.
Další informace o 40. Rally Bohemia najdete na stránkách www.rallybohemia.cz. Sledujte také oficiální Facebook profil na www.facebook.com/rallybohemia.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?