Při 40. Rally Bohemia si můžete zakoupit vstup do VIP zón a prožít rally ve větším pohodlí. Využijte VIP programy, které pořadatel nabízí.
40. Rally Bohemia startuje 12. července v Mladé Boleslavi. Na start se postaví kompletní domácí špička rallysportu a nebudou chybět ani zahraniční posádky. Při tomto významném sportovním podniku si můžete vychutnat pohodlí sledování rally z VIP zón anebo případně využít možnosti k obdarování VIP poukazem vašeho přítele, partnera týmu, či jiné osoby, které chcete udělat radost.
VIP programy pořadatel 40. Rally Bohemia nabízí ve třech úrovních. Základním je program „bronze“. Ten je určen pro návštěvu divácké rychlostní zkoušky Parallel Autodrom Show v Sosnové. S programem „bronze“ získáte vstup na autodrom a do klimatizovaného VIP zázemí, kde pro vás bude připraven catering. Se svým vozem zaparkujete blíže autodromu na VIP parkovišti a budete mít vyhrazené místo na kryté tribuně, odkud uvidíte celý okruh se skoky a šotolinovou pasáží.
Program „silver“ nabízí oproti „bronze“ navíc ještě VIP prostor na rychlostní zkoušce v pátek, v sobotu i neděli s občerstvením a občerstvení ve VIP zóně rovněž v servisním areálu v Mladé Boleslavi. Tento program je vhodný pro týmové partnery, ale zakoupit si je může i běžný divák. Program „gold“ spojuje možnosti všech předchozích VIP programů a navíc nabízí přesuny mezi VIP zónami mikrobusem, takže se váš host nemusí o nic starat a bude mít ze strany pořadatele zajištěn kompletní program.
Pokud máte o některý z VIP programů zájem, více informací najdete na stránkách www.rallybohemia.cz v sekci „diváci“ případně na emailu obchod@autodrom.cz, kde lze VIP poukazy i objednávat. Další informace o 40. Rally Bohemia najdete na stránkách www.rallybohemia.cz. Sledujte také oficiální Facebook profil na www.facebook.com/rallybohemia.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?