Následující soutěží v kalendáři MMČR je 40. Rally Bohemia, která startuje v Mladé Boleslavi již 12. července. Soutěž je zařazena do FIA Evropského poháru v rally (koeficient 10) a Mediasport mezinárodního mistrovství České republiky v rally.
Rally Bohemia v tomto roce využívá tradiční formát soutěže, kdy jsou rychlostní zkoušky rozděleny do dvou etap. Start rally se uskuteční v pátek 12. července v Mladé Boleslavi. Hned po přejetí startovní rampy se soutěžící vydají na diváckou rychlostní zkoušku „Staroměstská“, která vede ulicemi Mladé Boleslavi a jejíž cíl je na Staroměstském náměstí v těsné blízkosti startovní a cílové rampy.
Součástí sobotního programu 40. Rally Bohemia je kromě dalších rychlostních zkoušek také divácká superspeciálka na autodromu v Sosnové u České Lípy, která je známá třeba ze Setkání mistrů. „V tomto roce jsme se snažili trať navrhnout tak, aby byla pro diváky co nejatraktivnější, přičemž jeden z okruhů byl zkrácen, aby se časově přiblížil tomu druhému. Divák by tak hned po prvním okruhu měl vidět rozdíl, který mezi vozy na trati je,“ říká Pavel Dušánek, předseda organizačního výboru Rally Bohemia o trati v Sosnové, kde se i letos, při 40. Rally Bohemia, pojede na divácky atraktivní šotolině. „Na trati budou také vytvořené dva umělé skoky. Jeden hned po startu, kde budou skákat obě vozidla vedle sebe, a druhý na protilehlé části okruhu, kde bude vždy skákat jen jedno auto. Skoky po loňských zkušenostech stavíme s jinými parametry. Před samotným závodem je vyzkouší rally jezdec, který ale na Bohemia Rally letos startovat nebude,“ doplňuje Pavel Dušánek.
Rychlostní zkouška 13 – Parallel Autodrom Show odstartuje v sobotu 13. července v 18:00 v Sosnové, kam jsou diváci srdečně zváni. Více informací najdete na stránkách www.rallybohemia.cz. Sledujte také oficiální Facebook profil na www.facebook.com/rallybohemia.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?