Pešlovi dvakrát vysadil motor, i tak si v Krkonoších vyjel body

rally vrchovina
rally vrchovina, foto: www.rallyzone.cz | Krajča, Ondřej
Miroslav Vebr 12. června 2013 14:24
Sdílej:

Desáté místo absolutně a pátou příčku ve své třídě 3 vybojovala na Rally Krkonoše posádka Jaroslav Pešl – Roman Pešek.

Desáté místo absolutně a pátou příčku ve své třídě 3 vybojovala na Rally Krkonoše posádka Jaroslav Pešl – Roman Pešek. Pro dvojici Valachů jedoucích v barvách JP Motorsport teamu a tradičně na voze Mitsubishi Lancer EVO IX je výsledek o to cennější, že pilot posádky Pešl odjel celý závod s pochroumaným kolenem (meniskus) a měl tak ve svém výkonu ještě určité rezervy.

Čtvrtý podnik osmidílného sprintového šampionátu odjeli Pešl s Peškem v solidní pohodě a poměrně vyrovnaně a bez výkyvů. Po celý závod se pohybovali kolem desátého místa absolutně a okolo páté příčky ve své třídě 3, nejlepší výsledek zajeli v páté RZ, ve které byli dokonce druzí ve třídě. Nakonec posádka JP Motorsport teamu dokončila Rally Krkonoše desátá absolutně a pátá ve třídě. Moc spokojený však pilot posádky Jaroslav Pešl po závodě nebyl. „Měli jsme zase trochu technické problémy, které nás podle mě stály dvě místa v pořadí ve třídě. Během soutěže nám totiž dvakrát na chvíli úplně vysadil motor. Po chvíli zase naskočil a mohli jsme jet dále, ale tyto dva výpadky nás stály lepší umístění,“ krčil zklamaně rameny Jaroslav Pešl. A jeho slova jen potvrdily velmi těsné rozestupy, které byly v cíli rally. Na čtvrtého ve třídě Firlu ztratil Pešl pouze desetinku vteřiny a na bronzového Kirniga jen osm vteřin. „Jaksi se nás drží letos zatím smůla, jak s technikou, tak s těsnými ztrátami na soupeře. Na jednu stranu jsme teď z Krkonoš zklamaní, protože jsme mohli být na bedně ve třídě. Na stranu druhou ale vzhledem k těm problémům je páté místo ještě jakž takž solidní výsledek. Body jsme si nějaké připsali, takže makáme dále,“ burcuje do dalších bojů valašskomeziříčský jezdec, jenž absolvoval čtvrtý sprint sezony s pochroumaným kolenem. „Trochu měl to samozřejmě limitovalo, koleno hodně bolí, ale nechtěli jsme si nechat Krkonoše ujít,“ pravil 33letý jezdec.

Další závod sprintového šampionátu se jede až na konci července v Kostelci, ale tak dlouhou přestávku od závodění si Pešl s Peškem nedají. Pauzu před dalším sprintem si vyplní Valašskou rally, která startuje netradičně v pátek 5. července v 9.00 hodin ve Valašském Meziříčí a jede se jako volný podnik. „Měli bychom se tam představit. Je to přece jen domácí podnik, takže se budeme chtít ukázat jak fanouškům, tak sponzorům, už se na Valašku těšíme,“ dodal Jaroslav Pešl.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.