Pešlovi dvakrát vysadil motor, i tak si v Krkonoších vyjel body

rally vrchovina
rally vrchovina, foto: www.rallyzone.cz | Krajča, Ondřej
Miroslav Vebr 12. června 2013 14:24
Sdílej:

Desáté místo absolutně a pátou příčku ve své třídě 3 vybojovala na Rally Krkonoše posádka Jaroslav Pešl – Roman Pešek.

Desáté místo absolutně a pátou příčku ve své třídě 3 vybojovala na Rally Krkonoše posádka Jaroslav Pešl – Roman Pešek. Pro dvojici Valachů jedoucích v barvách JP Motorsport teamu a tradičně na voze Mitsubishi Lancer EVO IX je výsledek o to cennější, že pilot posádky Pešl odjel celý závod s pochroumaným kolenem (meniskus) a měl tak ve svém výkonu ještě určité rezervy.

Čtvrtý podnik osmidílného sprintového šampionátu odjeli Pešl s Peškem v solidní pohodě a poměrně vyrovnaně a bez výkyvů. Po celý závod se pohybovali kolem desátého místa absolutně a okolo páté příčky ve své třídě 3, nejlepší výsledek zajeli v páté RZ, ve které byli dokonce druzí ve třídě. Nakonec posádka JP Motorsport teamu dokončila Rally Krkonoše desátá absolutně a pátá ve třídě. Moc spokojený však pilot posádky Jaroslav Pešl po závodě nebyl. „Měli jsme zase trochu technické problémy, které nás podle mě stály dvě místa v pořadí ve třídě. Během soutěže nám totiž dvakrát na chvíli úplně vysadil motor. Po chvíli zase naskočil a mohli jsme jet dále, ale tyto dva výpadky nás stály lepší umístění,“ krčil zklamaně rameny Jaroslav Pešl. A jeho slova jen potvrdily velmi těsné rozestupy, které byly v cíli rally. Na čtvrtého ve třídě Firlu ztratil Pešl pouze desetinku vteřiny a na bronzového Kirniga jen osm vteřin. „Jaksi se nás drží letos zatím smůla, jak s technikou, tak s těsnými ztrátami na soupeře. Na jednu stranu jsme teď z Krkonoš zklamaní, protože jsme mohli být na bedně ve třídě. Na stranu druhou ale vzhledem k těm problémům je páté místo ještě jakž takž solidní výsledek. Body jsme si nějaké připsali, takže makáme dále,“ burcuje do dalších bojů valašskomeziříčský jezdec, jenž absolvoval čtvrtý sprint sezony s pochroumaným kolenem. „Trochu měl to samozřejmě limitovalo, koleno hodně bolí, ale nechtěli jsme si nechat Krkonoše ujít,“ pravil 33letý jezdec.

Další závod sprintového šampionátu se jede až na konci července v Kostelci, ale tak dlouhou přestávku od závodění si Pešl s Peškem nedají. Pauzu před dalším sprintem si vyplní Valašskou rally, která startuje netradičně v pátek 5. července v 9.00 hodin ve Valašském Meziříčí a jede se jako volný podnik. „Měli bychom se tam představit. Je to přece jen domácí podnik, takže se budeme chtít ukázat jak fanouškům, tak sponzorům, už se na Valašku těšíme,“ dodal Jaroslav Pešl.

Stalo se
Novinky
Zřejmě nejde o aprílový žert: Yugo má být znovu postaveno pod srbsko-německým vedením. Autorem návrhu je srbský designér Darko Marčeta. Počáteční návrhy ukazují vůz s klasickými prvky Yugo v moderním stylu.

Legenda se vrací: Yugo chystá velký comeback?

V rámci aktuálního trendu oživování retro ikon se na scénu vrací Yugo, bývalý balkánský bestseller, který si vysloužil kultovní status, ale také označení "nejhorší auto na světě". Nyní se objevily první náčrty nového modelu, který by měl spatřit světlo světa v roce 2027. Tento malý vůz s klasickým spalovacím motorem slibuje návrat legendy.

Novinky ze světa EV
BMW Vision Driving Experience (VDX)

BMW VDX: Elektrická bestie s více než 1 000 koňmi se už testuje? +VIDEO

BMW posouvá hranice elektromobility a dokazuje, že extrémní výkon nemusí znamenat nekontrolovatelnou sílu. Na Auto Shanghai představí koncept „Vision Driving Experience“, který ukáže, jak lze obrovský výkon zkrotit pro maximální jízdní dynamiku.

Novinky ze světa EV
Kia EV4 (2025)

První FOTO nové Kia EV4: Plně elektrické EV přichází jako sedan a kombi

Kia odhalila první snímky svého nového elektromobilu EV4, který přichází jako součást rozšiřujícího se portfolia značky. Tento model je postaven na pokročilé platformě E-GM a 400voltové architektuře, což by mu mělo zajistit dojezd přes 600 km na jedno nabití. Cena modelu se očekává od 40 000 eur (cca 1 milion korun).

Novinky ze světa EV
Vytuněná Tesla model Y od CarLab

Tesla model Y Juniper v dravé úpravě. Asi nejhezčí verze vůbec

Tesla model Y Juniper byla představena teprve nedávno. Už se ale našla společnost, která si ji vzala do parády a přetvořila ji v tento vytuněný klenot. Jde o společnost CarLab(Hong Kong)Detailing & Customization. Jak se vám líbí?