Základním dokumentem, kterým se řídí každá rally, jsou Zvláštní ustanovení. 40. Rally Bohemia, která se uskuteční 12. až 14. července 2013, je zveřejnila na internetových stránkách.
Jubilejní, 40. Rally Bohemia se uskuteční ve dnech 12. až 14. července 2013 a jejím centrem bude město automobilů Škoda, Mladá Boleslav. Soutěž bude zařazena do FIA Evropského poháru v rally s koeficientem 10 a současně do domácího Mediasport Mezinárodního mistrovství České republiky v rally.
Letošní kulaté narozeniny 40. Rally Bohemia oslaví celkem na osmnácti měřených úsecích v souhrnné délce přes 190 kilometrů. Trať celé 40. Rally Bohemia bude měřit zhruba 700 kilometrů a zavede účastníky rally a diváky ve dvou etapách na Liberecko, Jablonecko a Mladoboleslavsko. Mezi rychlostními zkouškami nebudou chybět osvědčené a známé rychlostní zkoušky jako například Sychrov, Chloudov, Navarov, či Vinec, ale bojovat s časem se bude i na nových úsecích. Úvodní a také i závěrečnou rychlostní zkouškou 40. Rally Bohemia bude divácký měřený test v Mladé Boleslavi, jehož cíl bude umístěn na Staroměstském náměstí přímo v místě slavnostního startovního a cílového ceremoniálu.
Program 1. etapy v sobotu v podvečer uzavře Parallel Autodrom Show v Sosnové u České Lípy, kde nebudou chybět skoky, či atraktivní šotolinová část. Pro diváky zde bude připraven i další doprovodný program.
Na oficiálních internetových stránkách www.rallybohemia.cz je možné stáhnout Zvláštní ustanovení a využít i možnost elektronické přihlášky k soutěži, již pořadatelský sbor soutěžícím doporučuje. Uzávěrka přihlášek k 40. Rally Bohemia je 28. června. Diváci zde dále v následujících týdnech najdou podrobnější informace o trati, diváckých místech, uzavírkách a bezpečnostních doporučeních.
Organizátoři 40. Rally Bohemia vás srdečně zvou k návštěvě soutěže. Více informací najdete na stránkách www.rallybohemia.cz. Sledujte také oficiální Facebook profil na www.facebook.com/rallybohemia.
Tento oblíbený městský crossover prošel v loňském roce spolu se Scalou drobnou omlazovací kúrou. Dnes se zaměříme na Kamiq a to hned v nejvyšší výbavě Monte Carlo. Proti svým konkurentům boduje vnitřní prostorností, snadným ovládáním a také nízkou spotřebou. Vše má ovšem svou cenu, která v tomto případě není zrovna nízká. Otázka tedy zní, zda-li není lepší volbou Scala, která je ve stejné výbavě a motorizaci levnější.
Zvýšené kombíky jsou fantastickým příkladem toho, jak jsou vlastně všechna SUV zbytečná a právě proto je mám tak rád. Dnes testované Volvo nabídne kvalitnější materiály uvnitř, než minule testovaný Mercedes GLE, světlá výška je vyšší než u Kodiaqu a výbavou dokáže konkurovat luxusním německým limuzínám. To vše za podobnou cenu ekvivalentně ojetého trojkového Superbu Scout, který je o úroveň níž. Má to vůbec nějaký háček?