Při Rallye Český Krumlov se opět závodilo i v rámci poháru Pirelli a jezdci na pneumatikách tohoto výrobce byli rozhodně vidět.
Pohár Pirelli 2013 má za sebou druhý závod v rámci Mediasport.cz Mezinárodního mistrovství České republiky v rally, kterým byla jihočeská Rallye Český Krumlov. Ta o uplynulém víkendu odstartovala v Českých Budějovicích a účastníci se museli poprat s nástrahami celkem čtrnácti měřených úseků. Jak už se letos pomalu stává tradicí, tak počasí opět nenechalo jezdcům možnost užít si suchých tratí a jednotných podmínek, a tak se opět roztočila pneumatiková ruleta. Pneumatiky Pirelli jsme tak mohli vidět jak v suché, tak v mokré variantě a jezdci na nich dosáhli velmi dobrých výsledků.
Už podruhé byla absolutně nejrychlejší posádkou na pneumatikách Pirelli posádka Subaru Czech Duck Racing teamu, kterou tvoří Vojtěch Štajf a František Rajnoha. Jejich Subaru Impreza projelo cílovou rampou v českokrumlovské Jelení zahradě na šestém místě absolutního pořadí a jako nejrychlejší produkční vůz. Štajf se tak dostal do čela klasifikace Poháru Pirelli s dvaceti body. V kategorii 3 skončili na druhém místě Marcel Tuček s Petrem Dufkem s Mitsubishi Lancer EVO IX, kteří za sebou nechali Tomáše Růžičku a Jaroslava Nováka se Subaru Impreza.
Třída 5 se stala kořistí Egona Smékala s Monikou Hýbnerovou, kteří s Citroënem DS3 R3T zvítězili i v Citroën Racing Trophy a současně získali druhé místo v Evropském poháru. Za Rallye Český Krumlov si na své konto připsali v poháru také deset bodů a dělí se tak o průběžné vedení se Štajfem. Se stejným vozem za nimi v Poháru Pirelli skončili Petr Chodura a Karel Žáček. Ve třídě sedm byli v poháru nejrychlejší Vlastimil Hodaň s Františkem Poláčkem se Škodou Felicia KIT car a ve třídě 9 do cíle na pneumatikách Pirelli dojela jediná posádka a tou byli Daniel Vladyka s Pavlem Šivicem s Hondou.
Další rally, kde se budou rozdělovat body do Poháru Pirelli v rámci MMČR bude červnová Rally Hustopeče.
Více informací o Poháru Pirelli a o soutěžních pneumatikách Pirelli vám podají pracovníci firmy Motorsport, spol.s r.o.,na telefonu 724 208 808 nebo na mailu kominek@motorsport.cz nebo podhajsky@motorsport.cz.
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.
Sháníte-li ojeté SUV se silným motorem, tak máte v nabídce sekundárního trhu s auty rozhodně z čeho vybírat. Mnoho lidí má rozpočet na rodinné SUV přibližně milion korun, což na nového Kodiaqa nestačí, na prémiové značky už vůbec ne. Dnešní recenze se podívá na zoubek 6 let staré Audi Q7, kterou za milion pořídíte. To je mimochodem podobná částka, za jakou koupíte modernizovaný Kodiaq RS první generace – co je lepší volba?
Čtyřková Octavia se po pěti letech dočkala faceliftu v rámci kterého přišlo několik inovací. Důležité ovšem je, že byl zachován charakter vozu, který si stále drží velice dobrou kombinaci praktičnosti a zábavy za volantem. Jedná se o nejsilnější Octavii, která kdy vznikla. Měli byste si ji koupit nebo se vyplatí porozhlédnout u sourozenecké Cupry, která nabízí ještě podstatně silnější exempláře?