Pilotka dámské posádky Tydlačková - Fričová nám poskytla krátký rozhvor po Rally Vrchovina
Po docela dlouhé zimní přestávce opět za volantem Ignáce, jak jsi trávila zimu a co se kromě vzhledu vylepšilo na autě?P.T. Přestávka od závodění byla velmi dlouhá, během ní jsme auto trošku poladili. Doufám, že k lepšímu. Podařilo se vychytat mouchy. které se nezamlouvaly technickým komisařům a doufám že Ignác je v plné formě připraven na sezónu :)První soutěž a hned rozmary počasí. Letos bylo docela i dost sněhu, svezla ses někde v zimě v rámci treninku, nejen na Vrchovinu ?P.T: Abych pravdu řekla, tréning na sněhu neproběhl, nebylo času, tím pádem to byla premiéra. Ta ovšem vzhledem k počasí nedopadla moc pozitivně :)
"Ignác" na STK před sezonou
Jak již víme z výsledků Rally Vrchovina, po Rz 2, jste se rozhodly, dále v soutěži nepokračovat. Jaké byly podmínky na trati a jaká byla organizace soutěže celkově ?Už při najíždění rychlostních zkoušek jsem věděla, že to bude mazec. Trošku z obavami jsem se rozhodla necouvnout. Na první rychlostní zkoušce, jedna krize hne po startu. Dvojka už byla ještě horší. To když nejpomalejší kosmickou rychlostí, která se nám podařila na ledovém povrchu vyvinout, nám nachystala nejen spoustu krizí, které vyvrcholily, když jsme asi 100metru jeli neovladatelným autem, na namrzlé cestě, přímo proti bříze. Tam jsem usoudila, ne, tohle nepůjde . Nebudeme zbytečně riskovat jakékoli škody na autě. Rozhodla jsem se, že odstoupíme. Bylajsem zklamaná, ale byla to nejrozumější možná volba a doufám že na Lůžičkách svůj adrenalinový deficit doženu.
Loňská Valašská rally
Tvůj další program na letošek jsou Lužické hory a pak závodění s Citroenem DS 3R1?Ano, jak jsem se již zmínila, doufám že v lužický horách budeme poračovat a dále bychom chtěli absolvovat všechny sprinty, ale hlavně záleží na tom kolik nám finance dovolí. Mnoa ještě je tady CWT, kde bych chtěla uspět. Uvidíme zítra v Bělé !Na konci roku jsi připravila akci Poslední Horizont Full 2012 u Silvestra Mikulaštíka na Búřově, která se velmi povedla, plánuješ nějakou podobnou ještě na jaro, jestli nějaké bude ?Chtěla jsem na jaře udělat na Bůřově nějaký maškarák, v duchu motoristickém, spojený se zábavou tak jak na horizontu. Nedostatek času a nutnosti přípravy vozu na závody, mi mé plány zhatil. Doufám, že třeba v létě, by mohla být akce pod širým nebem, táborák, špekáčky se spoustou fajn lidí. Ale stopro bude poslední horizont full2 po ukončení sezóny opět v zimě :-)
Děkuji za rozhovor a držíme palce v pátek na CWT !
Děkuji a zdravím čtenáře Rallyzone.cz
Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.