Pilotka dámské posádky Tydlačková - Fričová nám poskytla krátký rozhvor po Rally Vrchovina
Po docela dlouhé zimní přestávce opět za volantem Ignáce, jak jsi trávila zimu a co se kromě vzhledu vylepšilo na autě?P.T. Přestávka od závodění byla velmi dlouhá, během ní jsme auto trošku poladili. Doufám, že k lepšímu. Podařilo se vychytat mouchy. které se nezamlouvaly technickým komisařům a doufám že Ignác je v plné formě připraven na sezónu :)První soutěž a hned rozmary počasí. Letos bylo docela i dost sněhu, svezla ses někde v zimě v rámci treninku, nejen na Vrchovinu ?P.T: Abych pravdu řekla, tréning na sněhu neproběhl, nebylo času, tím pádem to byla premiéra. Ta ovšem vzhledem k počasí nedopadla moc pozitivně :)
"Ignác" na STK před sezonou
Jak již víme z výsledků Rally Vrchovina, po Rz 2, jste se rozhodly, dále v soutěži nepokračovat. Jaké byly podmínky na trati a jaká byla organizace soutěže celkově ?Už při najíždění rychlostních zkoušek jsem věděla, že to bude mazec. Trošku z obavami jsem se rozhodla necouvnout. Na první rychlostní zkoušce, jedna krize hne po startu. Dvojka už byla ještě horší. To když nejpomalejší kosmickou rychlostí, která se nám podařila na ledovém povrchu vyvinout, nám nachystala nejen spoustu krizí, které vyvrcholily, když jsme asi 100metru jeli neovladatelným autem, na namrzlé cestě, přímo proti bříze. Tam jsem usoudila, ne, tohle nepůjde . Nebudeme zbytečně riskovat jakékoli škody na autě. Rozhodla jsem se, že odstoupíme. Bylajsem zklamaná, ale byla to nejrozumější možná volba a doufám že na Lůžičkách svůj adrenalinový deficit doženu.
Loňská Valašská rally
Tvůj další program na letošek jsou Lužické hory a pak závodění s Citroenem DS 3R1?Ano, jak jsem se již zmínila, doufám že v lužický horách budeme poračovat a dále bychom chtěli absolvovat všechny sprinty, ale hlavně záleží na tom kolik nám finance dovolí. Mnoa ještě je tady CWT, kde bych chtěla uspět. Uvidíme zítra v Bělé !Na konci roku jsi připravila akci Poslední Horizont Full 2012 u Silvestra Mikulaštíka na Búřově, která se velmi povedla, plánuješ nějakou podobnou ještě na jaro, jestli nějaké bude ?Chtěla jsem na jaře udělat na Bůřově nějaký maškarák, v duchu motoristickém, spojený se zábavou tak jak na horizontu. Nedostatek času a nutnosti přípravy vozu na závody, mi mé plány zhatil. Doufám, že třeba v létě, by mohla být akce pod širým nebem, táborák, špekáčky se spoustou fajn lidí. Ale stopro bude poslední horizont full2 po ukončení sezóny opět v zimě :-)
Děkuji za rozhovor a držíme palce v pátek na CWT !
Děkuji a zdravím čtenáře Rallyzone.cz
Modely úspěšné automobilky Cupra prošly v nedávné době faceliftem, který se týká i pohledného kombíku Leon Sportstourer. Na první pohled by se mohlo zdát, že se jedná jen o lehké omlazení designu, jak to u faceliftů bývá zvykem, jenže to je omyl. Změněna byla jedna velice podstatná věc, která tento sportovní kombík posunula do vyšší ligy.
Extrémní výkon přes 1.000 kW byl na běžný provoz až příliš – alespoň podle Xiaomi, které svůj hypersedan SU7 Ultra softwarově omezilo. Po silné kritice uživatelů ale automobilka otočila a výkon hodlá znovu uvolnit. Informoval web Carnewschina.
Do naší recenze tento týden zavítala modernizovaná Toyota ProAce Verso v prodloužené verzi L2, která vychytala drobné nedostatky starší verze. Jedná se o víceúčelového parťáka, který je překvapivě komfortní. Početnější rodiny, které si nemohou dovolit Multivan či Mercedes-Benz třídy V, budou dost možná překvapeni, že se jedná o konkurenceschopného rivala.
S příchodem elekromobility jsme byli svědky vzniku hned několika opravdu rychlých aut na baterky, která na semaforu sice potrápila kde jaký supersport, ale při řízení chyběly emoce a ani v zatáčkách to mnohdy nebyla moc zábava. Rychlost zkrátka neznamená automaticky zábavu a proto vznikl Ioniq 5 N, který se rozhodl zbořit mýty o tom, že elektromobil nemůže být zábavný. Jak se to podařilo?