VI. Beseda se závodníky rally již nastávající sobotu!

rally šumava
rally šumava, foto: www.rallyzone.cz | Turovský, Roman
Aleš Holakovský 5. března 2013 14:05
Sdílej:

AK Rallysport Brno o.s., Rally Klub Paseky o.s. a Sokol Želechovice Vás zvou na 6. ročník Besedy s jezdci a spolujezdci rally! Akce se koná v sobotu 9. 3. 2013 od 17 hodin v sokolovně v Želechovicích nad Dřevnicí u Zlína (GPS: 49°13'1.535"N, 17°44'57.103"E, ulice 4. května).

Pořadatelé se každý rok se pořadatelé snaží o částečnou obměnu jezdců oproti předchozímu ročníku, stejně tak tomu bude i letos. Svoji účast zatím potvrdili následující hosté: Úřadující rallysprintový šampion Tomáš Kostka, Jaroslav Orsák, Jan Černý, Antonín Tlusťák, Jan Sýkora, Jan Šlehofer, Martina Škardová, Martin Hudec, Václav Dunovský, Jaromír Tomaštík. Poprvé a velmi rádi na besedě přivítáme člena továrního týmu Škoda, Agroteamu Slušovice, účastníka mistrovství světa a několikanásobného mistra republiky 70.-90. let Václava Blahnu. Chybět nebude ani „rallyový vypravěč“ Michal Sum. Novináře bude zastupovat Vladimír Dolejš a pořadatele Miloslav Regner. Účast několika hostů je ještě v jednání a některé další jezdce či spolujezdce budete moci jistě zahlédnout či oslovit také v publiku.

„Beseda bude mít osvědčený základní formát jako v minulých letech. Fanoušci se tedy mohou těšit především na vlastní besedu se závodníky, kdy se každý může zeptat jezdců na cokoliv, co jej zajímá. Pak následuje autogramiáda, soutěžní jízdy vylosovaných posádek fanoušků a závodníků na rally-trenažeru a tombola o ceny s rallyovou tématikou. Po oficiální části večera tradičně následuje volná zábava až do pozdních nočních hodin. Plánuje se i novinka, že dosavadního moderátora všech ročníku Aleše Holakovského doplní ještě náš přední odborník na rally, redaktor Jan Vaškovič,“ říká hlavní organizátor Jaroslav Krajča z Rally klubu Paseky.

Ve spolupráci s tvůrcem videí z automobilových závodů Michalem „Nedbisem“ Nedbalem jsme pro fanoušky tentokrát připravili obsáhlejší videosestřih toho nejzajímavějšího, co zaznělo na loňském jubilejním V. ročníku besedy. Jsou zde zaznamenána nadčasová témata a zážitky z rallyové historie od první poloviny 70. let až do současnosti, na které zavzpomínali spolujezdecká legenda Ing. Jiří Motal, televizní redaktor Vladimír Dolejš, Michal Sum či Jaroslav Jugas. Dále budeme moci slyšet Petra Starého, Tomáše Kostku, Karla Vajíka, Martina Hudce, Jana Sýkoru, Martinou Škardovou, Miloše Regnera a další. Toto DVD bude možné zakoupit na letošní rally-besedě.

Vstupné na besedu je dobrovolné.

Stalo se
Novinky ze světa EV
Namísto hatchbacku už spíše crossover.

Škoda Favorit se vrací. Jako povedený elektrický crossover. Retro design míří do budoucnosti

Škoda Auto představila futuristickou vizi legendárního modelu Favorit. Kultovní hatchback z konce osmdesátých let se v nové studii mění na elektrický crossover, který spojuje retro prvky s aktuálními designovými trendy. Projekt vznikl z iniciativy designérů Ljudmila Slavova a Davida Stingla.

Novinky ze světa EV
Nissan Micra (2025)

Nový Nissan Micra? Zmatený klon Renaultu 5, který propadl v designu i smyslu

Nissan se s novou Microu vydal cestou nejmenšího odporu – převzal Renault 5 E-Tech a přemaloval ho. Výsledek? Elektromobil bez vlastní identity, který selhává v designu i konkurenceschopnosti. Japonci vsadili na špatného koně a přidali vlastní chyby.

Zajímavosti
on-line prodej

Kupujete ojeté auto? Těmto 7 pastem se vyhněte, jinak zapláčete

Ročně se v Česku prodá na 650 000 ojetých aut. Může se proto zdát, že koupit si ojeté auto není žádný problém. Velký výběr ovšem ještě není zárukou kvality. Nemalé množství prodávaných ojetin skrývá před kupujícím svou historii. K tomu, aby se nechali vlákat do pasti, napomáhá i řada častých chyb, které zájemci při výběru vozu dělají. Které to jsou a čemu se vyhnout? 

Zajímavosti
Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Ochrana motorky při pádu: Proč jsou chrániče páček nezbytnou výbavou nejen pro offroad

Každý motorkář, ať už jezdí po městě, okreskách nebo v lehkém terénu, ví, jak snadno může dojít k nečekanému pádu. Někdy stačí kluzká vozovka, jinak postavený stojan nebo prosté zaváhání při manipulaci na místě. A právě v těchto situacích často dochází k poškození některé z nejcitlivějších částí – ovládacích páček.