O uplynulém víkendu se na autodromu v Sosnové u České Lípy konalo již XI. Setkání mistrů a to za velké konkurence ve všech kategoriích. Zaplněné tribuny a napínavé souboje včetně sychravého počasí, byly hlavními znaky letošního ročníku.
V předešlé tiskové zprávě jsme zmiňovali problémy s Mini Cooperem, který musel být odvezen k rozsáhlým úpravám do anglického Prodrive. Proto EuroOil-invelt team vděčně přijal velkorysou nabídku od pana Luboše Tenkla, který do Sosnové zapůjčil své špičkově upravené soutěžní BMW M3, kdy navíc tato značka spolu s MINI je hlavní obchodní náplní našeho partnera INVELT. Již při tréninkových jízdách, kdy Václav Pech mohl na sedadle spolujezdce svést řadu významných lidí, naznačoval úsměv na jeho tváři velkou spokojenost s tímto výkonným vozem.
„Na svezení jsem byl hodně natěšený a bavorák mě rychle padl do ruky poté, co jsem překonal obavy z rozdílného ovládání zadního náhonu oproti čtyřkolce. V nedělním závodě se mě povedlo vyhrát všechny jízdy, i když vždy jen o zlomek vteřiny před Jirkou Navrátilem na Fordu, proti kterému jsem nastoupil i do samotného finále. Těsně před startem začalo drobně mrholit a já trochu ukvapeně zvolil mokré pneu na rozdíl od mého soupeře, který zůstal na suchých. To se ukázalo jako jeho drobná výhoda a v polovině finálové jízdy Jirka vedl. Avšak ve vypjatém závěru se dopustil drobné jezdecké chybičky, kterou jsem využil a zvítězil. Jsem rád za celý tým, že se v Sosnové povedlo vyhrát. Bylo letos už na čase,“ popisuje drama finále Václav Pech jun..
„Celý víkend jsme se my i naši hosté skvělě bavili. Venca se s gustem vyřádil za volantem historika a můj syn, který mu dělal závaží alespoň viděl, jaké to je na místě spolujezdce.Chtěl bych ještě jednou poděkovat Lubošovi Tenklovi, že nám BMW M3 zapůjčil i přesto, že věděl, že Venca k němu úplně šetrný nebude,“ uvedl k XI. Setkání mistrů Jiří Jirovec, spolumajitel a generální ředitel společnosti Invelt, s.r.o.
Dalším závodem posádky Pech – Uhel bude o nadcházejícím víkendu Auto Show na Slovakia Ringu nedaleko Bratislavy, kde se postaví na start se zapůjčeným vozem Škoda Fabia S2000.
//Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto představila světu svůj nejnovější crossover, Škoda Epiq. Nejdostupnější elektrické auto značky se dosud ukazovalo pouze jako designová studie, nyní se ale Epiq představil v Mnichově po boku dalších koncernových kompaktních crossoverů koncernu Volkswagen. Přestože detaily ohledně výbavy a cen zůstávají tajemstvím, víme, že cena by měla začínat na částce kolem 600 000 Kč. Sériová výroba započne už příští rok.
Minulý týden nám dělalo společnost velice příjemné SUV, které skvěle vypadá, výborně jezdí, má rozumný nájezd kilometrů a nestojí majlant. Potěší především řidiče, kteří si potrpí na špičkovou ergonomii, nízkou spotřebu a velmi dobré jízdní vlastnosti. Má to vůbec nějaký háček?
Kodiaq druhé generace už nějaký čas brázdí české silnice a tak se na trhu s ojetými vozy začaly objevovat první vlaštovky. Jednu takovou jsme si v nejnižší výbavě Selection vybrali do naší dnešní recenze. Jedná se o roční auto z Mototechny s nájezdem necelých 27 tisíc kilometrů za 940 tisíc, což je proti ceně nového vozu aktuálně úspora přes 250 tisíc korun. Má to nějaký háček?
Do dnešní recenze dorazil Elroq, který si v prodejích vede od uvedení na trh velmi dobře. Většinou testujeme auta v nejvyšších výbavách, ale tentokrát jsme záměrně do testu vzali co možná nejlevnější provedení, abychom zjistili, zda-li základní verze v testu obstojí.