Nasazení bezpečnostního vozu ŠKODA Fabia Monte Carlo s prominentní posádkou Jan Kopecký/Pavel Dresler na Rally Příbram bylo velkým přínosem.
?Letošní domácí rallyový šampioni se představili v nové roli bezpečnostní posádky a významnou měrou přispěli k zajištění hladkého průběhu poslední soutěže letošního Mezinárodního mistrovství České republiky.
Josef Pátl, mediální zástupce FAS (Federace automobilového sportu) v ČR, hodnotí spolupráci s tovární posádkou týmu ŠKODA Motorsport pozitivně: „Přínos Honzy s Pavlem byl zcela zjevný, v nejednom případě byla na základě jejich doporučení upravena trať a bezpečnostní zóny. Ukázalo se, že tato aktivita ve spojení s profesionálními jezdci je krokem správným směrem. Velmi děkujeme týmu ŠKODA Motorsport za podporu v tomto projektu.“
Jan Kopecký za celou posádku uplynulý víkend shrnuje: „Jsme s Pavlem rádi, že jsme se mohli na tomto projektu podílet a věříme, že naše úlohu splnila očekávání. Myslím, že máme z domácích i světových soutěží dostatek zkušeností a rádi je předáme dále. Děkujeme divákům za výtečnou spolupráci a organizátorům za pochopení při respektování našich připomínek.“
Jan Kopecký je v rámci Česka tváří programu ´Road for Safety´, který byl vyhlášen Mezinárodní automobilovou federací FIA za účelem zvýšení bezpečnosti v silničním provozu. Tento dlouhodobý projekt je na domácí scéně pod patronací Autoklubu České republiky.
Rally Příbram byla poslední soutěží letošního Mezinárodního Mistrovství České republiky v rally. Titul českých šampionů si již s předstihem zajistila právě posádka Jan Kopecký/Pavel Dresler s vozem ŠKODA Fabia Super 2000.
www.twitter.com/motorsportskoda
www.facebook.com/motorsportskoda
www.youtube.com/motorsportskoda
Plug-in hybridy jsou zajímavým kompromisem mezi elektromobily a spalovacími vozy – z obou světů si berou to dobré. Model DS 7 jsme již testovali a to jak v nejvýkonnější verzi s 360 koňmi, tak opak v podobě naftového provedení v základní výbavě Pallas. Do dnešní recenze dorazila akční zvýhodněná verze Edition France se středně silným plug-in hybridním pohonem. Vyplatí se příplatek 400 tisíc za svižný plug-in hybrid proti naftovému základu?
Trh s novými automobily prošel za poslední roky poměrně turbulentním obdobím. Mizí mnoho tradičních modelů, řeší se emise a pozornost se soustředí na vozy typu SUV či elektromobily. Negativem je všeobecný nárůst cen nových aut a proto je skvělá zpráva, že zde existuje velké množství lehce ojetých automobilů, které jsou často o více, než třetinu levnější a nabízí mnoho prostoru za přijatelnou cenu. Přesně to je případ tohoto šikovně postaveného Mercedesu.
Každé vozidlo, se kterým vyrážíte na pozemní komunikace, musí mít sjednané alespoň nějaké pojištění. To se označuje jako povinné ručení a je klíčovou součástí odpovědného provozování motorového vozidla. Jeho sjednání je nejen zákonnou povinností, ale také ochranou před finančními následky potenciálních škod, proto si ho nezapomeňte sjednat a vybrat si nejen to nejvýhodnější, ale i nejlepší. Jak na to?
Jako žena motoristického novináře jsem si na místě spolujezdce vyslechla už nespočet monologů svého muže, když si nahlas komentoval výhody nebo naopak nedostatky jednotlivých vozů. Takový pohled na auto já bohužel nemám, takže nedokážu říct, kolik má pod kapotou koní nebo o jaký typ hybridu se jedná, ale mám mnoho svých postřehů, které jsem za dobu používání této krásné DS3 vypozorovala. Bude to tedy poněkud netradiční recenze.